Gå til innhold

Nye øreplugger i prisklassen 800-1500

Phinex

Anbefalte innlegg

Hei, trenger nye øreplugger til min mp3 spiller nå. Har endel erfaring og er nokså kresen i forhold til lyd. Problemet er bare at jeg aldri klarer å bestemme meg. Har sett på Monster Beats In Ear, liker dem fordi kvaliteten på pluggene ser veldig bra ut, og de spiller også bra etter hva jeg har forstått.

Har også veldig god erfaring med sennheiser, så tenkte på cx550 eller noe. Virker veldig fristende,

Har lite erfaring med etymotic, noe som jeg er veldig åpen til, virker som ett merke med masse flott.

Jeg ser film, hører på musikk, for det meste trance (prog,dream osv.) og pop og litt sånn allsidig, er egentlig ikke ute etter noen plugger med veldig mye fokus på ett område. De må ha veldig allsidig og klar lyd. Isolasjonen må ikke være overdrevet slik at jeg ikke hører noe som helst. men det må være isolasjon, jeg mener Shure kontra creative ep-830 om noen skjønner hva jeg mener.

Jeg har tidligere prøvd veldig mye, men har vært veldig fornøyd med ep-830 fra creative og ex55 fra sony, Bose sine likte jeg ikke noe særlig, Shure har jeg også prøvd, men det var altfor mye isolasjon.

Liker veldig godt lyden i Sennheiser HD595 , men hvem gjør vel ikke det? Finnes slik lyd i plugger til min prisklasse?

De må også ha en veldig god byggekvalitet, ett av mine hovedproblem med plugger er at lyden forsvinner/blir svakere i det ene øret etter slitasje. Derfor tenkte jeg monster sine så veldig bra ut for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan egentlig ikke gi deg noe bra svar siden jeg selv er på utkikk etter nye øreplugger. Men har etter litt søking funnet ut at Klipsch Image S4(prisen ligger rundt 700-800kr, billigere hvis du bestiller fra usa/uk). Får veldig mange anbefalninger rundt omkring. Men så at også prisen på Klipsch Image X10 hos pixmania ligger på 1160(de er prisatt på amazon.com til 350 dollar, nesten litt rart at det er såpass stor pris forskjell). Kanskje noen andre har noen erfaringer rundt dette

Hvertfall S4 og X10 kan du sjekke ut

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...