Christoffero89 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) klarer du å telle alle kastene mellom de i hvit skjorte? Ikke åpne denne før du har sett videoen Så du hva som kom inn? Endret 24. september 2009 av SnikendeChris Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Sett denne før, men jeg talte 13 men så ikke bjørnen! Måtte spole tilbake for å se om de hadde lagt på bjørnen etterpå Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 er genialt. så dette kurset i dag:) hjernen blokket vekk de sorte for å fokusere på de hvite som kastet. det var gorilla på videoen jeg så på kurset da. av de 150 der så så 3 den Lenke til kommentar
larsere Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Haha, så den ikke før etterpå Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 genialt:) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 så deserre ikke bjørnen :S Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Ja, for jeg scrolla en centimeter og der stod det at noe kom inn, put alt i spoiler folkens. Selvo m dfexnthhsr Å JA HELVETE JEG GLEMTE DET SKOLEN ØDELEGGER LIVET FAEN Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 fikset Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Old shit is old Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 so? de fleste har ikke sett den Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Sett lignende før så jeg ante at noen ville gå forbi, begynte ikke å telle pasningene en gang Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 hørt om den, men svarte for en dårlig bjørn Så den men trodde det var en av de folka i svart. Hadde aldri trodd det var en bjørn vist ikke de hadde sagt det.. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Så da mer ut som fyren fra Scream enn en bjørn når han vandret i mellom mens jeg telte Trodde jeg ikke hadde fått det med meg når han sa det var en bjørn som moonwalket. Endret 28. september 2009 av Vizla Lenke til kommentar
hean Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Spørsmålet her er da om hva er meste positivt, å se bjørnen eller ikke? For er jo rimelig sikker på at de som ser bjørnen IKKE får med seg antall pasninger, dårlig konsentrasjon? Endret 28. september 2009 av Nasciboy Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 For er jo rimelig sikker på at de som ser bjørnen IKKE får med seg antall pasninger, dårlig konsentrasjon? Telte riktig antall pasninger og fikk med meg denne "bjørnen" Lenke til kommentar
hean Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Telte riktig antall pasninger og fikk med meg denne "bjørnen" Det første jeg tenkte når jeg skrev innlegget der var at nå kommer det en med en gang og påstår han fikk med seg begge deler.... påstår Endret 28. september 2009 av Nasciboy Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Spørsmålet her er da om hva er meste positivt, å se bjørnen eller ikke? For er jo rimelig sikker på at de som ser bjørnen IKKE får med seg antall pasninger, dårlig konsentrasjon? Det er normalt å ikke se bjørnen pga hvordan hjernen fungerer. hjernen blokker vekk de i svart pga man fkuserer på de hvite. dette pga hjernen hadde fått beskjed om dette. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Det første jeg tenkte når jeg skrev innlegget der var at nå kommer det en med en gang og påstår han fikk med seg begge deler.... påstår Har nok lite behov for å lyve om noe slikt på nettet Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Det var i underbevisstheten min, tenkte at det var flere svarte utpå der enn det skulle være, men noe mer enn det ble det ikke. Talte riktig antall pasninger. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jøss, hadde aldri sett den "bjørnen" om de ikke hadde sagt det. Måtte spole tilbake å se att han faktisk var der istad også. Genialt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå