pound99 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hei, Jeg har lest litt rundt på nette om it-utdanning og slikt. Har bestemt og har lyst til og ta Bachelor i datasikkerhet. Er nå Ikt-lærling på en skole, som jeg synst er litt gøy. Trivest så langt, men har lyst og bygge litt på utdanninga mi. Jeg googlet litt i sted, og fant ut at jeg kan studere på dette i Tromsø. Jeg har gått 2 år Salg og Service, 1 år Ikt Service fag VGS. Og nå lærling, men hvordan muligheter har jeg? Kan jeg søke om plass? Eller må jeg ta Matte og fysikk eller noe? Noen andre så har tatt denne utdaningen så vil dele erfaringer eller lignende? Lenke til kommentar
Slush1 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Ta påbygg. Tror det bare er MATRS (dvs. studiekompetanse og matematikk R1) som kreves. Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Tror jeg trenger bare Studiekompetanse og Matematikk R1, men kan jeg ta dette matematikk på kvelds skole eller noe? Har avtalt time med rådgiver, men det er ikke før neste fredag, så får vete litt mer da i såfall. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg er kanskje litt sent ute, men jeg går påbygg i år og tar R1 som programfag. Om du er interessert i det, så hør med de aktuelle skolene på forhånd, så du vet om du kan få ta R1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå