Corleone Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Må bare innrømme at jeg er helt grønn når det kommer til ram-instillingene ved FSB overklokking :oops: Kan noen hjelpe meg med hva jeg skal, bør og kan stille inn i bios? Har Tibørd 1.33GHz (med Taisol 760 + 80mm vifte) 512MB AsisMos cas2 DDR-ram (to brikker) Abit KG7 (har ASII på northbridge) Lenke til kommentar
Maroder_S Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Se her: http://www.viahardware.com/faq/kg7kr7/kg7kr7faq.htm Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 27. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2002 Trenger litt mer hjelp. Vet ikke hvor jeg kan stille inn interleave/bank og command rate. Finner ikke noe om det på de sidene :sad: Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 31. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2002 Hjeeelp! :sad: Lenke til kommentar
blackice Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Kansje en ide å finne fram den gamle nedstøva boka som du kastet bort i et hjørne som i iver da du pakket opp kortet!? Det kalles instruksjonsbok:) Vel her er noen tips: Gå inn på DRAM clock/drive control > Bank interleave > velg så ønsket innstilling. Command rate finner du inne på samme sida i biosen:) Dette er hentet ut fra KR7A instruksjonsboka, tror det er ganske likt da begge er abit kort Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå