Gå til innhold

Noen som trenger 2 førpremiere billetter til 'Vegas'?


Lil-H

Anbefalte innlegg

Jeg vant en konkurranse hos Tele2 av et par billetter for filmen 'Vegas'

 

"Gratulerer, du var blant de heldige som får to kinobilletter til en eksklusiv førpremiere på filmen Vegas, torsdag 24. september kl.18:00 på Saga1. Billettene hentes på Saga kino ved å opplyse telefonnummeret ditt. Takk for at du er Tele2 kunde. Ha en fin dag, hilsen Tele2."

 

Så man får visst møte noen av skuespillerne, noe popcorn (og brus?) og da to billetter.

 

Jeg bor ei i Oslo, så jeg gidder ikke pese med transport for å se denne filmen, så hva er vel bedre å gi de til noen hos diskujon?

 

Bare skriv i tråden om du vil ha, så skal jeg PMe mitt mobilnr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Var og sa filmen idag. Hatt en veldig fin kveld. Jeg og en kamerat tok bussen innover til byen.

Var helt stappa med folk. Vi fikk gratis billetter og popcorn. Skuespillerne kom ogsA for og fortelle om filmen.

Noen av de slappeste gutta jeg har sett trur jeg. Virka maks lite interesert i publikum. Bare stod og mumle og sA i bakken.

Men filmen ble jeg litt skuffet over. Jeg er veldig glad i hQsten og dette er jo en typisk hQst film for ungdom.

Husker jeg sA switch i fjord. Trudde jeg skulle fA noe av den samme feelingen som i denne filmen. men det gjorde jeg dessverre ikke. Siden jeg er elendig pA og skrive anmeldelser gidder jeg ikke skrive noe :p

Filmen blei litt for rotete,lite mening og for en dritt slutt. Historien var noe god. En helt grei popcorn film.

Men uansett en kjempe kveld!

 

Karakter 3

Lenke til kommentar
Alt kan ikke være perfekt heller. Jeg er hvertfall glad dere fikk utbytte av billettene :) Eksra stas at det var førpremiere også da.

 

Selv så jeg 'The International', så helt lat har jeg ikke vært.

Var Anders Baasmo der forresten??

 

Neinei. men som jeg sa jeg kan ikke skrive anmeldelser og da blir det helt feil :p

Nei Anders var ikke der. Var bare de 3 ungedommene.

 

Men uansett takk for billettene! Var en fin opplevelse og har aldri vert pA forpremiere fQr sA det var litt ekstra morro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...