Slaughter Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Me har nå oppdatert http://www.ufoaftermath.co.uk/ med masse nytt E3 materiale. Me har: - Intervju med ALTAR og Cenega representantar - Reiseskildring fra Mike - E3 videoen - Bilder fra E3 Enjoy! Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Takker og bukker. Dette spillet gleder jeg meg helt vilt til!! Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 Du er ikkje den einaste! Edit: Mulig me får nokon nye screens snart i betre kvalitet en dei tidlegare. Og eg har fått nokon fleire E3 bilder tilsendt som eg skal legge ut ein dag snart. Lenke til kommentar
Cybermantix Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Har noen forresten sjekka ut Xenocide Dette er ett opensource-prosjekt som tar sikte på å gjenskapen spillopplevelsen til det orignale X-COM: UFO defense (også kjent som UFO: Enemy Unknown) Bare med 3D-motor og diverse annen tweaking. Versjon 1.0 planlegges å være "tilnærmet lik" X-COM1 mens de sikter på å implementere masse godis mot versjon 2.0. Foreløpig er det i tidlig design-stadiet, og de søker folk til alle avdelinger. Detaljer er på www.projectxenocide.com Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 Nice! Men mange X-Com relaterte prosjekt har blitt stengt før, så det blir spennande å sjå kva I(sett inn stygge ord her) svarar. Hugsar ein Half-Life mod som blei stoppa. Når det gjeld X-Com, så er det ein litt stilig X-Com multiplayer mod å finne her: http://ufo2000.sourceforge.net/ Treng litt arbeid enda, men eit bra initiativ! Lenke til kommentar
Cybermantix Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Dette er ikke en "remake" i rette forstand, de endrer navn og skriver all tekstinfo osv. på nytt. Samt lage ny 3D-grafikk-motor. De har allerede sendt brev til eierne av X-COM-rettighetene, så det er klart at de ikke kan bruke noe orginalt matriale. Med andre ord vil de rename alt det gamle, legge til nytt og lage nye grafiske fremstillinger for alt :smile: Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Så UFO: Aftermath har ingenting med X-com serien å gjør? Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Ja og nei er vel svaret på det. Det er praktisk talt identisk i måten det spelar på, men har ingenting med sjølve X-Com historien å gjera. Grunnen er at dei ikkje har rettighetene. Men i praksis er det som eit av X-Com spela med 3D grafikk, betre AI og ein del andre ting. Alle som har laga previews av det på E3 har sagt masse positivt Og alle X-Com fans kjem til å elske det tenkjer eg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå