Chekkos Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hei, jeg sjekket gjennom forumet men kunne ikke finne svar på ting jeg lurer på i forhold til fotballagenter, så jeg må nesten bare spørre her og håpe at noen har greie på dette... Man hører forferdelige historier om fotballagenter som nærmest opererer som menneskesmuglere og mange afrikanske spillere ender opp på gata i Belgia, Nederland når dem ikke er gode nok for å bli solgt til store klubber. I Norge er vel forholdene bedre eller? Mest kjente norske agenter med mest kjente klienter/oppdrag: Erik Solér - Erik Mykland, Steffen Iversen Stig Lillejord - Thorstein Helstad, Frode Johnsen Per A. Flod - John Carew Rune Hauge - Medieavtalen mellom NFF og TV2/Telenor 1. Bortsett fra disse fire agentene, hvordan er det for den gjennomsnittlige agenten, er det kun en deltidsjobb, der agenten egentlig er noe annet eller? 2. Hva slags minstekrav er det for å bli agent? 3. Er det gjennom spillersalg at agentene hovedsakelig tjener penger, eller er det andre ting også? Annen agentinformasjon tas i mot med spenning. Med hilsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå