Robocoop Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg tenker på de stedene i innlandet der man holdt ut og kom i kamper mot tyskerne. Bagn , Randsfjorden og Dokka. ++ Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 skrev en oppgave om noe lignende for noen år sia på ungdomskolen... pcen er desverre totaly fucked(dette er skolepc), så jeg kan ikke sende deg noe oppgave hvis det er det du var ute etter Når jeg gjorde dette fant jeg infone på skolebiblioteket... Hvis du ikke har mulighet for å komme deg dit, er det jo sikkert masse på andre bibilotek også. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Nå har nok jeg gått ut av alt av skoler forlengst, men.... Heldigvis fant jeg en bokserie som var akkurat hva jeg var ute etter på det lokale biblioteket. Detaljerte beskrivelser av kampene i Bagn og dalførene nedenfor der regulære norske styrker faktisk slo tyskerne tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå