Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama kysset en annen

Gjest Guest_mhm_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_mhm_*

Hun var i tyrika.. ferie 2 uker, fortalte meg for en time siden at hun hadde gjort det.

eg tenkte ein del på det kom meg over det på 5min (litt småsur:P)... bare et kyss...

tenkte mer på unskyldningen... "eg save deg sånn, han ligna på deg" litt sånn bla bla... (er i militæret så er ein del vekke)

er det noen så kysser andre folk for di savne deg:P? går det faktisk ann.

f.eks vist noen hadde vert utro, kan di komme å si eg trengte deg å søkte trøst i noen andre...-.-

syns dette er så lame.

er i militæret nå får prate med henne seinare når eg kommer hjem

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_meg_*

er inne i en lignende situasjon selv. dama er langt borte og driver på med en annen gutt, mens hun sier til meg at hun savner meg, og ikke klarer seg uten meg :(

dropp henne.. slike jenter er ikke noe å spare på

Lenke til kommentar

Syntes det var utrolig teit av henne, bra at hun er ærlig med deg, men med en så lam unskylding så gjør det saken nesten værre. Enten så er det deg hun kysser eller så er det ikke deg, enklere blir det ikke, uansett om det er en enegged tvilling det er snakk om.

Det kommer nesten ann på hvor alvorlig denne krenkelsen er i dine øyne, du høres ut som du ikke syntes det er verdens undergang og det er fint for deg. Jeg ville alikvel gjort henne klar over at dette er ikke noe du setter pris på for å si det mildt og håper det aldri skjer igjenn. Gjør henne klar over at slikt er noe du ikke tollererer.

Selvsagt er et kyss uskyldig iforhold til f eks sex, men det er alikevel respektløst mot deg som typen hennes. Det er mer den symbolske respektløsheten jeg reagerer på (med mindre dere er i et slikt forhold der å kysse andre er akseptabelt, men ettersom du startet denne tråden tror jeg ikke der)

Lenke til kommentar

Kunne overhode ikk gått fra henne for noe så smått.

Hun gråter ofte over meg mens hun sitter hjemme å har det fælt, mens eg reiser tilbake for å "jobbe". Eg har det ikke bra eg heller når eg reise, er aldri gøy for å si det sånn-.-

Einaste problem me har hatt i forholdet er avstanden pga. militæret...

ellers er alt perfekt hun er min bestevenn. me har det alltid bra ilag dele kver natt sammen, for me elske å kose å sove/våkne til kverandre. prater om alt og alle.

har vert sammen 10 månder nå.

Har gitt henne klare signaler om ka eg meine, og eg ønsker ikke å ver i et sånn forhold der slike ting kan hende. Seff nå gjør hun jo alt hun kan for å unnskylde seg å gjør ting bra igjen.

Kan jo aldri hende med samme fyren p.g.a tyrker...:p

men mista litt tillit til henne...

problemt er hun er så uffatlig kravstor når det gjelder oppmerksomhet.

hun vil at alle skal like henne, hun må føle seg elska av alle, eg er der jo aldri nok for henne. Dette skjer aldri igjen så lenge eg er der med henne, men får meg til å tenke.

Sist eg plutselig skulle begynne å gi hennne mindre oppmerksomhet kan eg tenke meg at hun hadde søkt det andre plasser.... eg ønsker meg et langvarig fast forhold for livet. Uffatlig bra dama, hun sier hun ønsker det samme. Men trur ikke noen kan oppfylle hennes krav og hun vil sikkert ødelegge for seg sjøl. evt meg. (foreldrene skilt vist man skal analysere litt)

Lenke til kommentar

Om du er glad i hun og dere har det bra, så tilgir du henne.. Det svir litt ja, men det går over etter en stund, og det er helt sikkert verdt det.. Det kunne vært MYE verre.. For å si det sånn, du skal være glad hun sa i fra til deg selv med en gang, det lille hun gjorde, er ikke alle som er så heldige..

Hva angår unnskyldningen så hadde jeg bare sett gjennom fingrene med det. Det er en dårlig unnskyldning, thats it, drit i det og kom dere videre..

Men såklart, om du er usikker på forholdet så er det bare å dumpe, gyldig grunn sånn sett.

Lenke til kommentar

Én gang ville etter min mening vært ok, med forbehold. Jeg klarer ikke å definere med ord hva jeg mener med forbehold, det vil variere fra person til person på begge sider av forholdet.

Skjer det én gang, er det ingen grunn til å dumpe med mindre det er stor sannsynlighet for at det kan skje igjen (dvs. avhenger av personlighet). Skjer det to ganger, er sannsynligheten for at det kan skje en tredje og en n-te gang omtrent uendelig stor, rett og slett fordi vedkommende sannsynligvis ikke har noen barrière for hva han/hun tillater seg selv utenom inneværende forhold. Sånt fungerer ikke!

Lenke til kommentar

Hehe, her må du spele korta riktig og få ho til å forstå kor teit ho har vore! Dvs. at ho må bevise for deg at ho verkeleg angrar, og ikkje kjem til å gjera noko slikt igjen. Hadde det vore meg skulle det mange massasjar, ærend på butikken etc. til før eg tok ho inn att i varmen.

Det er jo nettopp dette jentene krever når me drit oss ut, men då gjerne i form av blomster, konfekt etc. Ikkje ver dårlegare! :thumbup:

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere innlegg har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert rundt informasjon om seksuelle forhold samt helseforhold. Vi oppfordrer alle til å respektere disse reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det.

Vær oppmerksom på at misbruk av muligheten kan medføre suspensjon fra forumet.

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar

Folk gjør feil, men i dette tilfellet er det hovedsakelig unnskyldningen jeg reagerer på. "jeg savner deg så, og han ligna på deg" er absolutt den dårligste unskyldningen jeg har hørt i et sånnt tilfelle.

Savner man en person "så mye", så vil den naturlige reaksjonen være at man ikke føler noen spesiell tiltrekkelse til noen andre, etter som man kun tenker på den man savner "så mye".

På meg virker det som at hun hadde dårlig samvittighet for det hun gjorde, og måtte fortelle deg det, og dermed kom opp med den unskyldningen hun kunne komme på, som kunne ufarliggjøre dette kysset så godt som mulig.

Og hvis denne unskyldningen mot all formodning faktisk stemmer, hva vil skje neste gang hun savner deg?

Ja, det er bra at hun sa det til deg. Det viser i hvert fall anger. Så får det bli opp til deg hvordan du håndterer dette. Det viktigste er i hvert fall at du gjør det smertelig klart for henne at du ikke vil godta noe sånn i det hele tatt en gang til.

Lenke til kommentar

Jeez, faen skjer med folket her? Har dere null innsikt i hvordan et forhold fungerer?

For det første, hun sier det bare var et kyss. Et kyss skjer ikke uten videre, det er alltid bygd opp på på flørting/intim dansing/2 PARTER SOM TAR INITIATIV. Jeg tviler jævlig sterkt på at det hele bare var et uskyldig lite kyss.

Okey, så OP tilgir kjerringa for det hu gjorde. Hvilke signaler sender det? Så lenge hu kommer krypans tilbake og sier hu angrer, så er alt greit? Hvis OP tilgir dama helt uten videre så er han bare en liten dansende ape i hånda hennes.

Uansett hva du gjør så er dette noe som kommer til å ligge i grunnen av forholdet.

Savner man en person "så mye", så vil den naturlige reaksjonen være at man ikke føler noen spesiell tiltrekkelse til noen andre, etter som man kun tenker på den man savner "så mye".

Som om jeg skulle sagt det selv.

Endret av DMN
Lenke til kommentar

Utroskap er utroskap og da skal man ikke komme med usedvanlige dårlige unnskyldninger som "savnet deg" og "han ligner på deg" osv.

Dump henne, så vil hun forstå konsekvensene av utroskap.

Du er mann i uniform, damene faller som fluer for deg, benytt deg av sjansen!

Endret av Shibiz
Lenke til kommentar

Joda dama di var langt unna, hun savnet vel også deg, men å prestere å si at han lignet på deg ? uff

Du er ikke det første "offeret" som opplever at dama er utro i Tyrkia. År etter år reiser det kvinnemennesker nedover og er utro. Uansett hva de sier før de reiser, ender flesteparten opp med å rote rundt eller knulle til gnagsårene tar dem.

Ikke rart de er sliten etter ferien, samtidlig har de heller dårlig appetitt på sex. Som et fint tillegg er de kansje så løse i underlivet at du ikke engang kjenner igjen hullet som var så vakkert før ferien.

Min personlige erfaring sier : Gjør det slutt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...