Gå til innhold

Forhåndsbestilling av spill (Assassins Creed 2)

Rino_

Anbefalte innlegg

Jeg har nå vært i alle mulige butikker i Oslo, og alle mulige norske spillnettsider. Og ingen vet noe om forhåndsbestilling, eller om de i det hele tatt får inn Assassins Creed 2 (Black Edition). Utenom butikken Game, hvor alle Black Edition som kommer inn er fårhondsbestilt for flere måneder siden.

Assassins Creed kommer 19 November, så jeg burde ikke være for sent ute.

Så spørsmålet er om noen vet om en utenlandsk webside av noe slag, som er pålitelig, hvor man kan bestille Assassins Creed 2 (Black Edition PS3) og få det sendt til Norge? Noen som har noe erfaring med kjøp fra utlandet?

:-)

Endret av Rino_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er da bare til å stikke innom en gamestopbutikk det. har selv levert inn to møkkaspill og forhåndsbestilt det for 1 krone..

Høh? Det kan da ikke stemme. Jeg har vært innom 5 gamestop butikker i Oslo, og 1 på Jessheim. Umulig å fårhondsbestille Black Edition. Sikker på at du ikke mener vanlig Assassins Creed 2?

Finnes også White Edition og Black Edition. Black er mer ekslusivt, dyrere, og bedre.

Har du fårhondsbestilt Black Edition? Isåfall hvor?

Lenke til kommentar
Kan du ikke bare forhåndsbestille spillet fra CDON.no?

Play.com er en god side hvor du kan kjøpe spillet fra. Du må nok forvente å betale ca 200 kroner for fortollingen.

Nei, fra cdon kan man bare bestille vanlig og White Edition. Akkuratt som alle andre nettsider. Har sjekket de fleste norske steder tror jeg. Men play.com skal jeg se på! 200 kr ekstra er det verdt isåfall : )

Takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...