jon-t Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hei Skulle se kva som var på tv her om dagen og oppdaget til min forskrekelse at eg plutselig har fått tilgang på alle kannalene :S Tv2 sport og alle canal +... Kva kan vere grunnen til dette ? Har vert sånn i flere dager no. Er det noe som gjørest i sammenheng med stengingen av "Sport n" ? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Du har fått flere kanaler enn du betaler for, du bør ikke klage Lenke til kommentar
slipten Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 jeg fikk noe reklame fra rikstv her om dagen at de skulle være gratis i september å motta alle kanlene, er rett og slett lokketilbud, nyt det mens du kan Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Søtten at jeg ikke er på hytta nå... Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hadde alle kanalene vært udekodede og, hadde det vært fett. I TVen min har jeg dekoder men ikke kortadapter enda. Det hadde vært fett å få tilgang til alle kanalene frem til da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå