Gjest Gjest Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg er konstant utslitt og er veldig nedfor.. Er VELDIG skolelei og lei av å jobbe og føler ikke jeg får nok tid til alt. Jeg har dama mi som jeg ikke får vært nok med, så vennene mine, så jobb, så skole, lekser, fotballtrening, styrketrening.. så må jeg handle inn og lage mat til meg og søskene mine nesten hver dag.. føler det blir så lite tid til overs til noe som helst, og jeg har seriøst ingen energi igjen.. alt jeg tenker på er neste gang jeg får fri og når jeg kan få sove.. Jeg prøver å bytte fra meg vaktene på jobben og har sagt til sjefen at jeg må jobbe mindre, så håper det går bedre da.. Hva syns dere jeg bør gjøre? Jeg vurderer sterkt å bli hjemme i morgen, men jeg har prøve også, så hadde jeg bestemt meg for å få mindre fravær dette året (går 2 år vgs) Hadde veldig mye fravær 1 året (tok ett omvalg etter dette, så er 18 år nå) da var jeg veldig lei av alt, men det i tillegg til at klassemiljøet var dritt. Er dette vanlig? noen råd? Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Du bør hvertfall gi alt for å komme deg på skolen de siste to dagene nå(spørs litt på hvor du bor, men antar at det ikke er lenge til høstferien for deg heller). Det er straks høstferie hvor du kan få hvilt deg litt og kan ta en pause fra leksene. Du vil angre på å være hjemme. Prøv hvertfall alt du kan og møt opp på skolen, selv hvor tungt det er. Lenke til kommentar
sjokoloko Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 kjenner meg igjen. Jeg var veldig skolelei da jeg skulle begynne på almenn påbygg, og i tillegg hadde jobb og fikk etterhvert type og stress hjemme med småsøske osv.. Du har ikke vurdert å ta et friår? det gjorde jeg og jeg angrer ikke et sekund. Jeg tok faktisk 2 friår. Jobbet de 2 årene, og flyttet for meg selv :-) Når jeg skulle begynne på skolen igjen, gledet jeg meg som bare det!! går nå siste året vgs, og jeg elsker å være på skolen. I tillegg bor jeg for meg selv (sammen med samboer) og det er utrolig deilig. ja, de fleste er ett par år yngre enn meg, men det gjør ingenting :-) I tillegg hjalp rosenrot veldig for meg, fikk mye mer energi. Vet åssen det er når alt blir rutine, og alt føles som et jævla mas. Si til foreldrene dine at du er sliten pga skolen og jobben, og at du trenger å få være i fred når du er hjemme :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå