Pricks Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Jeg sier det fordi ofte når jeg har spurt om meninger fra person, har de ALLTID nevnt de 7 skjermene. Uansett. Og de blir noe negativt bare fordi folk nevner det? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 Jeg bestilte Jeten istedet for Lenke til kommentar
program Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Jaja, jeg rådet deg i alle fall til Hero. Jeg sier det fordi ofte når jeg har spurt om meninger fra person, har de ALLTID nevnt de 7 skjermene. Uansett. Og de blir noe negativt bare fordi folk nevner det? Det lurer jeg også på. Det må da være bra, ikke dårlig? Endret 26. september 2009 av program Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 Nei, mener at det bare var det de trekte frem hele tiden. Tenkte da at det ikke kunne være mye annet snadder på tlfen Lenke til kommentar
program Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Ikke annet snadder? Har du i det hele tatt søkt etter den på nettet for å se hva folk mener? Har du lest hva andre har skrevet her på forumet? Hva slags snadder finner du på Jet som ikke er på Hero? Men uansett så må jeg gratulere deg med ny telefon! Jet er en av de beste telefonene der ute, så du blir nok fornøyd! Endret 27. september 2009 av program Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Mulig det kommer (eller er kommet?) en firmwareopppdatrering som gjør trykkskjermen bedre å bruke på Jet. Jeg var lenge gira på Jet, men er nå mer lunken. Men det er en kjempetelefon. Dessverre har den Samsungs eget OS, mens Hero har Android, som kommer med stadig flere modeller. Begge telefonene har sine styrker og svakheter, men mest styrker. Lenke til kommentar
andymac Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Lurer seriøst på en Hero, men det som holder meg mest igjen er mangel på GPS-programvare. Pr i dag er det kun mulig med Google Maps. Det er flere GPS-programmer til Android, jeg har selv et som heter CoPilot. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Lurer seriøst på en Hero, men det som holder meg mest igjen er mangel på GPS-programvare. Pr i dag er det kun mulig med Google Maps. Det er flere GPS-programmer til Android, jeg har selv et som heter CoPilot. Ser bra ut! Fant CoPilot her: http://www.alk.com/copilot/android/ Ser tydeligvis ut at kart kan forhåndslagres på telefonen: CoPilot's premium quality digital street maps are supplied as a one-time download for storage on your phone, rather than relying on mobile Internet connectivity. Simply choose a map region when you purchase CoPilot and download the maps to your phone via WiFi, the mobile Internet or a desktop PC. Prisen for selve programmet er snaue $35. Så kommer kart utenom, uvisst til hvilken pris. Har du eller andre prøvd CoPilot? Hvordan er det i forhold til f.eks TomTom, Nokia Maps, Navigon, Wayfinder eller andre GPS-programmer for mobiltelefoner? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Blir nok sikert fornøyd. Har søkt mye om på nettet tester på youtube etc. Var skjermen som bekket meg over pga. jeg liker å se filmer på mobilen på lange turer. Ja,d et er synd den ikke har anroid, men sånn ble det denne gangen. Blir sikkert android telefon om ett år Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Men er berøringsskjermen på Jet responsiv? Får inntrykket av at den lagger fælt. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Jeg fikk det motsatte inntrykket. Den har jo en veldig rask prosessor så trur den er veldig rask EDIT: skal si om den lagger eller ikke når den kommer fra chess Endret 27. september 2009 av atriC Lenke til kommentar
program Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Men er berøringsskjermen på Jet responsiv? Får inntrykket av at den lagger fælt. Berøringsskjermen på Jet er veldig responsiv. Den lagger ikke fælt i det hele tatt. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Rundt 1:04 eller noe slikt i videoen lagger jo overgangen mellom skjermene ganske mye. Er den raskere i virkeligheten? Lenke til kommentar
program Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Den er et halv sekund for sent i forhold til berøringen. Men det er bare da han bytte bilde på bakgrunnen. Du ser jo på alle andre overganger i videoen så går det glatt. Endret 27. september 2009 av program Lenke til kommentar
unbad Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Har Samsung Jet og det er en bra tlf. Det som irriterer er at skjermen gir fra seg en ekkel knirke/knittrelyd øverst på skjermen. Er det flere som opplever dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå