fredd5050 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) 17år vekt:78kg høyde:185cm trent: 7måneder Er snart ferdig med treningsprogrammet mitt, og må snart starte på ett nytt... lurer da på om hvilket program jeg skal begynne på... det blir enten et som kalles " Slik blir du ster" eller 5x5. Her er : " slik blir du sterk" http://www.iform.no/pub/art.php?id=291 det er også i excel format, slik at du kan se rask oversikt over det... 5x5 programmet har jeg ikke en side til.. men fikk ett excel dokument av en fyr, som det bare er å fylle inn 5rm'en din så rekner den ut alt... det er mandag: knebøy, benkpress og roing med 5x5 onsdag : knebøy, markløft, militærpress og nedtrekk med 5x5 fredag: knebøy, benkpress og roing med 5x5 i tilleg til øvelsene som er i 5x5 programmet, vil jeg ha med litt iso-øvelser: da kjører jeg ekstra: mandag: 2x8 1 arm triceps press 2x8 biceps curl 3x8 sidehev, manualer 1x max reps rygghev med vekter 3x8 sittende tåhev onsdag: 3x8 decline benk 2x8 small benk 2x8 biceps kabelcurl fredag: 2x8 dips 2x8 biceps, manualer 3x8 foroverbøyd sidehev, manualer 1x max reps rygghev 3x8 sittende tåhev hvilket av programmene mener dere jeg bør velge? noen av iso-øvelsene jeg bør endre rekkefølgen på?? trent 7 måner, viss d har noe å si Tongue Endret 23. september 2009 av fredd5050 Lenke til kommentar
Knife Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Nå har jeg ikke orket å lese hele tråden din, men finn et program i nybegynner tråden! Du har spurt om det samme snart 10 ganger nå. Om du skal kjøre 5x5 så dropper du iso øvelsene. Endret 23. september 2009 av Pijus Lenke til kommentar
fredd5050 Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Nå har jeg ikke orket å lese hele tråden din, men finn et program i nybegynner tråden! Du har spurt om det samme snart 10 ganger nå. Om du skal kjøre 5x5 så dropper du iso øvelsene. 3 øvelser pr økt?! tar 15 min Lenke til kommentar
Knife Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det er ikke noe med at det tar 15 min eller ei. Om det er overtrening som er målet så værsegod. Hvorfor ikke kjøre noen par gode baisøvelser enn iso øvelser? Som både er bedre og dekker flere muskler. Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 5x5, tre øvelser tar ikke 15 min. da tar du et sett per min. Knebøy 5x5, oppvarming av hoftebøyere og lår muskulatur, 5-6min, 1 sett tar 25sec, 1-2 min pause mellom settene. Er fort oppi 20min for kun en øvelse. Som sagt, finn deg et program og følg det. Slutt å spørr om nytt program hver sjette dag. Lenke til kommentar
fredd5050 Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Det er ikke noe med at det tar 15 min eller ei. Om det er overtrening som er målet så værsegod. Hvorfor ikke kjøre noen par gode baisøvelser enn iso øvelser? Som både er bedre og dekker flere muskler. eller bare kjøre baseøvelser + litt iso øvelser? har trent en god lange treningsøkter, og har ikke fått noe overtrening av det ....egentli ganske greie results Endret 23. september 2009 av fredd5050 Lenke til kommentar
Knife Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Da løfter du tyngre og tyngre for hver gang, spiser mer. Hvis du er en PRO bodybuilder som klarer å ta 60 kg på biceps curl, så ja.. da kan du vurdere om du skal begynne med iso Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 3 øvelser pr økt?! tar 15 min LOL Du trener kanskje bare med stanga Lenke til kommentar
creaT Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 3 øvelser pr økt?! tar 15 min LOL Du trener kanskje bare med stanga bra sagt :!: Lenke til kommentar
fredd5050 Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 3 øvelser pr økt?! tar 15 min LOL Du trener kanskje bare med stanga bra sagt :!: lol...-.- er det slik at alle dere blir ødlagte og overtrente viss dere trener mer enn 45-1 time eller? Lenke til kommentar
creaT Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) 3 øvelser pr økt?! tar 15 min LOL Du trener kanskje bare med stanga bra sagt :!: lol...-.- er det slik at alle dere blir ødlagte og overtrente viss dere trener mer enn 45-1 time eller? er vel ikke hvor lenge du trener som avgjør om du bilr overtrent. men har du en haug med iso øvelser så sier det seg selv. desuten er det ikke anbefalt å trene lenger en 45- 1 time når man er nybegynner. sier bare en ting tren base øvelser du kommer ikke til å angre. Endret 1. oktober 2009 av creaT Lenke til kommentar
fredd5050 Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 3 øvelser pr økt?! tar 15 min LOL Du trener kanskje bare med stanga bra sagt :!: lol...-.- er det slik at alle dere blir ødlagte og overtrente viss dere trener mer enn 45-1 time eller? er vel ikke hvor lenge du trener som avgjør om du bilr overtrent. men har du en haug med iso øvelser så sier det seg selv. desuten er det ikke anbefalt å trene lenger en 45- 1 time når man er nybegynner. sier bare en ting tren base øvelser du kommer ikke til å angre. trener jo baseøvelser:P men vil ha noen få iso øvelser i tilleg... btw,, når kan du kalle deg viderekommende? Lenke til kommentar
creaT Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 jaha, vilket program følger du? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 trener jo baseøvelser:P men vil ha noen få iso øvelser i tilleg... btw,, når kan du kalle deg viderekommende? Du kan kalle deg viderekommende når du slutter å lage tråder som dette, det har ingenting med hvor lenge du har trent, og heller ikke så mye hva du tar. Men når du skjønner at baseøvelser er bedre enn iso. I følge mitt synspunkt, kan du kalle deg viderekomende; Når du tar 1,5 av din vekt på knebøy og benkpress, og 2xdin vekt på markløft. Du kan det meste om kosthold, spise riktig, hva som er bra for deg osv. Når du vet når du skal stoppe, din vegg osv. Det kaller jeg en viderekommende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå