Gå til innhold

Pappcover er kjipt!

Thyrfing

Anbefalte innlegg

Hei, Har nå lastet ned Musikk fra iTunes i noen år, men nå de siste 6 månedene har jeg fått ett skikkelig favoritt band, som jeg i dag hadde lyst til å dra på en butikk og kjøpe meg cden, for det jeg har forstått, får man den beste kvaliteten av Musikk på cd, siden iTunes osv er veldig komprimert, og Flac kan man glemme å kjøpe.(tenkte rippe cden til flac)

Da jeg kom inn i butikken, gikk jeg og spurte om de hadde albumet The Verve - Forth, Han sjekket på dataen, og gikk for å finne den for meg, og den hadde de, men de skulle ha 179 Kr for dem også var det ikke ett skikkelig cd cover en gang, det var ett pappcover, så ut som ett singel for 1 sang:/

Hadde gjerne betalt 179 kr for cden hvis det faktisk var et pent cover, og den kunne gjort seg i cd hylla også, men når de ikke gidder å lage noe annet en et dårlig pappcover som får hakk lett som det.

Noen som vet hvor jeg kan skaffe meg The Verve - Forth albumet, men ett skikkelig cd cover?

Endret av philipps
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Jeg har delte meninger om pappcover. De kan være kule å se på, men blir fort stygge. Likevel føler jeg at det er et litt mere luksuriøst preg over pappcovre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Ikke diss pappcover!

Finner jeg en cd med pappcover så kjøper jeg heller dem, enn de andre. Synes det er nicere. Og om man behandler dem bra, så lever de lenge og.

Men det er vel en smakssak sikkert. Man må jo behandle cdene og covrene med kjærlighet :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...