Kasp0me Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hei! Jeg har et problem med xbox live profil-laging på 360'ien min. Saken er at jeg har spillt lenge (uten noe som helst internett-tilgang) og tjent opp mange poeng på spillinga mi. Nå når jeg tenkte jeg skulle begynne og spille live med kontoen min så virker det som at det ikke skal være mulig? Er det seriøst? Uansett hva jeg har prøvd med og registrere profilen min på xboxen gjennom så får jeg ikke de poengene og avataren jeg har opp på xbox-live. Jeg blir så sinnsykt irritert og føler at alle de poengene går til helvette for ingenting? Hva skal jeg gjøre og finnes det en annen løsning? Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Dette syntes jeg hørtes merkelig ut, at poengene dine blir "borte" etter du har spilt online? Om det er det du mener her? Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Hei! Jeg har et problem med xbox live profil-laging på 360'ien min. Saken er at jeg har spillt lenge (uten noe som helst internett-tilgang) og tjent opp mange poeng på spillinga mi. Nå når jeg tenkte jeg skulle begynne og spille live med kontoen min så virker det som at det ikke skal være mulig? Er det seriøst? Uansett hva jeg har prøvd med og registrere profilen min på xboxen gjennom så får jeg ikke de poengene og avataren jeg har opp på xbox-live. Jeg blir så sinnsykt irritert og føler at alle de poengene går til helvette for ingenting? Hva skal jeg gjøre og finnes det en annen løsning? Nei. altså problemet ligger ved at jeg skal lage meg en online konto så får jeg ikke poengene jeg hadde i offline kontoen. Hvis du forstår? Jeg får ikke de poengene jeg har tjent på alle spillene mine på live kontoen jeg opprettet. Jeg prøvde og bruke den samme kontoen som var i offline men den nye profilen har da 0 poeng Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Korrekt! Du starter på 0 igjen. Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg er ganske sikker på at jeg fikk beholde poengene mine etc. når jeg lagde meg Live. Ja, jeg spilte på en konto en god stund før jeg bega meg ut på det store internett. Det skal gå på en måte - eller, det gjorde det ihvertfall før. Lenke til kommentar
Tulelgeit Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Har du: koblet Xbox til internet Logget på profilen du vil ha på live Valgt "join Xbox live" fra profilmenyen din ? Å få med sine poeng, achievements etc etc over til Live konto skal ikke være et problem! Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Har du:koblet Xbox til internet Logget på profilen du vil ha på live Valgt "join Xbox live" fra profilmenyen din ? Å få med sine poeng, achievements etc etc over til Live konto skal ikke være et problem! jeg prøvde flere ganger. Endte med at jeg fikk 2 kontoer med samme navn. Den ene for xbox live og den andre offline. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå