AL3X Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Hva er den beste frekvensen å låse AGP/PCI porten(e) på under overklokking? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Hva er den beste frekvensen å låse AGP/PCI porten(e) på under overklokking? quote] Standard hastigheter. Skjermkortet klokker du etterpå i windows. Tviler på at du har noen grunn til å ønske at pci-portene skal gå fortere. Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 var ikke helt det jeg tenkte på..i BIOS kan du sette AGP porten på en bestemt frekvens, right? det jeg lurte på var; hvilken hastighet er best? jeg kan gå fra 66MHz-100MHz på mitt kort..så hvilken burde jeg ta? Lenke til kommentar
Cool Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Hvorfor det? ytelsen blir jo bedre om du setter den opp litt. Lenke til kommentar
formann Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Hvorfor det? ytelsen blir jo bedre om du setter den opp litt. Man får bedre ytelse av å kjøre høy AGP hastighet.. men jeg har nettopp tatt livet av GeForce4 kortet mitt på den måten.. så pass på Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 på den gamle pc'n min drepte jeg 3 nettverkskort fordi den ikke hadde pci/agp lock. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå