Bykatt Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 24. oktober Følte meg litt ute av form i går, så mye av dagen ble tilbragt på sofaen. Dette var utsikten fra mitt perspektiv... PS! Det er egentlig brudd på min hemmelige tilleggsutfordring, å ikke ta bilder av katter, men siden jeg ikke har lagt den inn som offisiell, får det bli sånn. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg begynte egentlig å lure hvorfor det ikke var noen kattebilder her. Interessant vri på et katteportrett. Når det er sagt, begynner tvilen å nage så høylytt at jeg får klager fra naboene. Hvor mange katter er det egentlig på bildet? En? To? Tre? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg tror det er minst te katter i bildet. Må være et mareritt for en katte-allergiker å våkne til et slikt syn. Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Stemmer for minst tre jeg også. Nesten så jeg begynner å nyse!! Antydningens kunst, antar jeg.. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 "Minst tre?" Har vi noen katteallergikere i blant oss? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 "Minst tre?" Har vi noen katteallergikere i blant oss? Egentlig ikke, utenom en Likte hvordan den lyse pelsen som er ute av folkus "leder" blikket inn mot de katteørene som er i fokus. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 25. oktober Fargeløs og trist høstdag... Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 "Minst tre?" Har vi noen katteallergikere i blant oss? Ja, jeg Men jeg liker katter. Liker bildet og Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Fargeløs og trist høstdag...Ja, slik har det vært hele dagen. Mørkt og pregløst. Dvs., bildet er ikke helt pregløst da, det går f.eks. tydelig frem at det er høst. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Har vi noen katteallergikere i blant oss? Ikke meg. Dagens bilde beskriver dagen i dag (egentlig hele helgen) i et nøtte skall. Tom Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 31. oktober På toppen av verden. Og da var oktoberfesten over, gitt... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) 31. oktober ... På toppen av verden. Og da var oktoberfesten over, gitt... Det er deilig å være på toppen Lurer på hvordan de finner frem til leiligheten sin etter et fuktig julebord - ser ut som en labyrint. Takk for fin fest. Tom Endret 31. oktober 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 31. oktoberPå toppen av verden. Og da var oktoberfesten over, gitt... Kjempeflott avslutning, Gia...fine farger og bra fokus. Ja, tenk en måned går raskt. Takk for Oktober-fest-følget Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Skikkelig stilig effekt av vinkler og linjer. Ikke bare takene, men på husene også. Takk for festen Gia/Bykatt (er enda ikke sikker på hva jeg skal kalle deg, det står jo Gia i emnet for tråden). Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Takk for en fin fest, pus! Skjønner godt at katter noen ganger har problemer med å finne fram - et virvar av hus strødd utover, det der.. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Takk for oppmuntrende og morsomme kommentarer gjennom oktoberfesten. Gia/Bykatt/Pus/Gina/Kattedamen -- jeg lyder flere navn. Har blitt kalt atskillig verre... Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Flott avslutning på en flott fest. Hvor er det egentlig? På gjensyn i april. Da med flere katter antar jeg Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Flott avslutning på en flott fest. Hvor er det egentlig? På gjensyn i april. Da med flere katter antar jeg Takk! Det siste bildet er av Valdresgata borettslag på Grünerløkka. Vi får se om jeg ved aprilfesten skal ha *offisiell* tilleggsutfordring om ikke ta bilder av katter. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Flott avslutning på en flott fest. Hvor er det egentlig?På gjensyn i april. Da med flere katter antar jeg Takk! Det siste bildet er av Valdresgata borettslag på Grünerløkka. Vi får se om jeg ved aprilfesten skal ha *offisiell* tilleggsutfordring om ikke ta bilder av katter. :!: :!: ..den siste der tror jeg ikke noe på, Gia.. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Vi får se om jeg ved aprilfesten skal ha *offisiell* tilleggsutfordring om ikke ta bilder av katter. :!: :!: ..den siste der tror jeg ikke noe på, Gia.. Hihi. Jeg var nede i ETT relativt subtilt kattebilde på oktoberfesten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå