Bykatt Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Bruker: Gia Brennvidde: 50mm Deltakernivå: Pingle Utstyr: Canon EOS 5D og Canon EF 50mm Tilleggsutfordring: Nei Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Tomt Det er høst, ute er det mørkt og vått. Irish coffee-en er inntatt. Igjen står et tomt glass. På tide å ta kvelden snart... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Så var du endelig i gang. Men en Irish, i et vinglass? Hmm. Forøvrig en behagelig harmonisk bakgrunn. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Så var du endelig i gang. Men en Irish, i et vinglass? Hmm. Forøvrig en behagelig harmonisk bakgrunn. Jepp, endelig i gang. Vært litt opptatt uten fotomuligheter, og gårsdagens vær i Oslo var lite inspirerende. Ser mer lovende ut i dag. Når det gjelder glasset, er jeg mer opptatt av innholdet. Men jeg mener da at Irish ofte er servert i vinglass på barer og restauranter? Tilgi historieløsheten, vet ikke helt hva som er et "Irish coffee"-glass. Kjøkkenglass? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Et vinglass må da være lov å lage Irish i - jeg selv sverger til et litt stort kaffe-krus. Da slipper jeg å blande opp så mange Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 TomtDet er høst, ute er det mørkt og vått. Irish coffee-en er inntatt. Igjen står et tomt glass. På tide å ta kvelden snart... Fin farge, lys og speiling i bildet ditt... RandiA Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Nabolag Man vil jo gjerne tro at man bor i et møblert nabolag. Men etter at det ble gravd ned fjernvarmerør i gata, begynner jeg å tvile... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Fullt av møbler her da. Eller saker og ting man kan lage møbler _av_ i alle fall. Ellers arresterte du meg med det Irish coffee glasset. Jeg vet ikke hva slags glass det heller burde være, det viktigste er vel å få det i seg. Lenke til kommentar
atoftemo Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg syntes du har truffet veldig godt med fokus og DOF på glasset, og overgangen hvor bordet slutter til veggen bak er veldig bra! Bildet fra gaten din har også et typisk journalistisk uttrykk over seg (positivt ment). Jeg gleder meg til å se fortsettelsen! Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Skal ikke blande meg i glassdiskusjonen , men bildet har en god overgang fra glass tikl bakgrunn. Lurer på om toppen av glasset burde vært horisontal og helt rett når glasset er såpass midtstilt Gleder meg til å følge denne og resten av oktoberfestene fremover! Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Høstutstilling Denne var det nærmeste jeg kom høstutstillingen. Utenfor har folk klistret adgangsmerkene sine på bladene i hekken, gjennom flere uker. PS! Nickskiftet kommer av at de som vet hvem jeg er her på forumet, bare omtaler meg som "hun med kattene" allikevel... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Underlig syn - et Pokémon-tre eller noe? De øynene ble litt - underlig.. Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Meget hyggelig å få oppleve høstutstillingen på den måten for oss som ikke har mulighet til å dra dit selv :-) Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 PS! Nickskiftet kommer av at de som vet hvem jeg er her på forumet, bare omtaler meg som "hun med kattene" allikevel... Hm. Har ikke jeg hørt noe om, men jeg omgås vel ikke folk som det antisosiale vesenet jeg er... Interessant det med adgangsmerkene, tror jeg ubevisst må ha boikottet høstutstillingen i år. Var du inne slik at du kan gi et resymé? Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Takk for kommentarer. Merkelig syn, ja. Jeg holdt meg utendørs i naturens egen høstutstilling i solen, og var ikke inne. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Flotte bilder Bykatt, liker det siste spesielt godt. Men så er jeg typen som liker syke kulturtiltak som dette også, da. @k.n.b: http://www.hostutstillingen.no/kunstnere_AtilD.html Edit: 1000 innlegg! Og så klager jeg på at jeg har dårlig tid? Endret 10. oktober 2009 av Euklid Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Denne var det nærmeste jeg kom høstutstillingen. Utenfor har folk klistret adgangsmerkene sine på bladene i hekken, gjennom flere uker. Spør du meg; så er det nærme nok Still ut den hekken neste år; burde få en premiering Tom Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Personlig så liker jeg høstutstillingen. Litt stygt sagt så kan man si at den gir oss normale håp om å kunne stille ut hvis vi går inn for det Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Etter å ha lest kommentarene deres, lurer jeg på om det faktisk ER en installasjon, men der allmennheten har bidratt til å ehm... videreutvikle verket. I så fall en god idè. Som sier noe om min (manglende) evne til å forstå kunst. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Høstfarger Som i går, blader med glade farger, men denne gangen med naturens egen dekorasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå