Gå til innhold

Oktoberfest 2009 - Gia - Canon EF 50mm

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Så var du endelig i gang. Men en Irish, i et vinglass? Hmm. Forøvrig en behagelig harmonisk bakgrunn.

Jepp, endelig i gang. Vært litt opptatt uten fotomuligheter, og gårsdagens vær i Oslo var lite inspirerende. Ser mer lovende ut i dag.

Når det gjelder glasset, er jeg mer opptatt av innholdet. :D Men jeg mener da at Irish ofte er servert i vinglass på barer og restauranter? Tilgi historieløsheten, vet ikke helt hva som er et "Irish coffee"-glass. Kjøkkenglass? ;)

Lenke til kommentar

Jeg syntes du har truffet veldig godt med fokus og DOF på glasset, og overgangen hvor bordet slutter til veggen bak er veldig bra!

Bildet fra gaten din har også et typisk journalistisk uttrykk over seg (positivt ment).

Jeg gleder meg til å se fortsettelsen!

Lenke til kommentar

Skal ikke blande meg i glassdiskusjonen ;) , men bildet har en god overgang fra glass tikl bakgrunn. Lurer på om toppen av glasset burde vært horisontal og helt rett når glasset er såpass midtstilt ;)

Gleder meg til å følge denne og resten av oktoberfestene fremover!

Lenke til kommentar

Høstutstilling

post-138696-1255194233_thumb.jpg

Denne var det nærmeste jeg kom høstutstillingen. Utenfor har folk klistret adgangsmerkene sine på bladene i hekken, gjennom flere uker.

PS! Nickskiftet kommer av at de som vet hvem jeg er her på forumet, bare omtaler meg som "hun med kattene" allikevel... :D

Lenke til kommentar
PS! Nickskiftet kommer av at de som vet hvem jeg er her på forumet, bare omtaler meg som "hun med kattene" allikevel... :D
Hm. Har ikke jeg hørt noe om, men jeg omgås vel ikke folk som det antisosiale vesenet jeg er...

Interessant det med adgangsmerkene, tror jeg ubevisst må ha boikottet høstutstillingen i år. Var du inne slik at du kan gi et resymé?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...