Muse Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Hei. Jeg vurderer Nokia n82, Lg Arena og Samsung Ultra Touch som min neste mobil. Hovedfokuset mitt er på kameraet, men vil at mobilen skulle ellers være grei på det aller meste. Var en periode at jeg vurderte n82 sterkest, fordi at den har ekte blitz og bra videopptak med super lyd (spesielt i sammenligning med samsung ultra touch). Har hørt at den begynner på bli en gammel traver, og at i tillegg så er nokia n86 bedre(er ikke helt enig der)... Arena virker knall på bilder, men Ultra Touch skulle visst nok være enda bedre, men litt dårligere på andre ting (treg program, lite morro, batteri). Noe som irriterer meg, er at verken amobil eller gsmarena ikke har sagt noe som helst om mobilen tar greie bilder i mørket. Det må også sies at Omnia HD er en drøm, men den høye prisen og fraværet av blitz gjør meg usikker. Burde jeg allikevel... nei, skjerpe meg. Hva syns dere? Vet dere i tillegg om en side med en haug av bilder tatt av mobilkameraer (ihvertfall disse)? Takk på forhånd! Endret 23. september 2009 av Muse Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hva med samsung pixon 12? Test: http://www.mobilen.no/wip4/review/test-sam.../d.epl?id=40786 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå