Gjest vondt Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hei. Jeg har de siste dagene har vondt rett over blæren, og ved anus/endetarm. Dette plager meg skikkelig, og jeg gidder ikke gå til lege i fall det går over, og jeg mister mye info på skolen om jeg drar. Jeg har ondt ved blæren når jeg hoster, strammer muskler ved magen, og kan få ondt av å hoppe. Jeg får ondt ved anus når jeg er på do, hvis jeg tar i for hardt.. Jeg har ikke peiling hva dette er, noen som kan hjelpe meg? Takk Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hakke peil på hva dette kan være, men legen er nok det beste å stikke til ja! Kan det være blindtarmen? I så fall kan dette være livsfarlig Du angrer hvis du er død ... stikk til legen Lenke til kommentar
Gjest vondt Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det hørtes kanskje litt for alvorlig ut i innlegget mitt, er bare så irriterende å kjenne at det er litt ondt, hvis man gjør noe. Og det kjennes også litt ut som om jeg er sulten hele tiden, siden jeg bor på hybel vet jeg også ikke hvordan jeg skal gjøre det med lege? Får vell prøve å få pratet med helsesøsteren på skolen eller noe sånt. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Og det kjennes også litt ut som om jeg er sulten hele tiden, siden jeg bor på hybel vet jeg også ikke hvordan jeg skal gjøre det med lege? Det enkleste er å besøke legevakten på ettermiddagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå