Gå til innhold

NRK mobil tv på Android

B1ny

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

TV2 virker fint hvis det er flere som er interesert i norsk tv. Det eneste de sender live er nyhetskanalen, men det er uansett det jeg er mest interesert i. Ellers så har de en del ok programmer som de legger ut rett etter sending. Data bruk er inkludert ihvertfall hos Telenor.

Edit: Når jeg startet abonnementet er jeg rimelig sikker på at det stod, at de hadde avtale med Telenor angående bruk. Vet ikke hvordan det er med prisen på dataforbruket men ifølge Telenor så gjelder det ihvertfall ikke hvordan forbruket blir trukket fra data saldonene dine.

Endret av B1ny
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Ja, det bekrefter vel at det er noe galt med min Desire for jeg får ikke neon av de ovenfor nevnte til å fungere. Norsk TV guid forsøker å koble opp (jeg har valg mellom ”Streaming spiller” og ”Act 1 Video Player” men får melding om at videoen ikke kan spilles

”NRK Radio & TV app” får ikke kontakt med server. Har også forsøkt over standard Nettleser, pluss Dolphin, med samme resultat.

--------

update:

Koblet fra WiFi og koblet til Mobil net og da fungerte det, så da må det vel være noe med oppsett på mitt trådløse router eller hva ??

Endret av breiviko
Lenke til kommentar

Det har den ikke. Sist jeg sjekket er Norsk TV guide like bra som m.nrk.no.

Jeg snakker om appen som heter "NRK Radio & TV Stream".....

Har jeg mistforstått innlegget ditt? Du skrev streamingen til NRK Radio & TV Stream appen streamer bedre enn Norsk TV guide, noe som jeg er uenig .

Lenke til kommentar

Det har den ikke. Sist jeg sjekket er Norsk TV guide like bra som m.nrk.no.

Jeg snakker om appen som heter "NRK Radio & TV Stream".....

Har jeg mistforstått innlegget ditt? Du skrev streamingen til NRK Radio & TV Stream appen streamer bedre enn Norsk TV guide, noe som jeg er uenig .

hehe....men du skrev jo m.nrk.no.....

Lenke til kommentar

Ja, jeg gjorde det og det var meningen. NRK Radio & TV stream har ikke bra kvalitet i sammenligning med Norsk TV guide og m.nrk.no der disse to har samme kvalitet.

Jeg tror det må være avhengig av hvilken telefon man har. På min Desire er Norsk TV guide kornete og m.nrk.no virker ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...