Svampebob Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hei, fikk akkurat internett på hybelen og skulle koble xboxen til modemet, koblet alt opp og fikk opp en update trykket på update now, og alt startet helt fint, men så kommer det en melding om at jeg blir disconnected og det samme skjer om og om igjen, og det står at vis jeg trykker dont update now så blir jeg og disconnected. Så jeg kan ikke spille live før dette blir fikset Lenke til kommentar
kayennefetter Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hvordan er du tilkoblet nettet? Rett fra modem eller via en router? Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 ZyXEL multimodem fra telenor Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg har samme problem med det samme modemet. Skjønner ingenting Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 det dere må gjøre er å gå inn på hjemmesiden til zyxel og laste ned nyeste firmware til modemet for så å lege det inn i modemet via der man åpner porter. fungerte for meg fant tipset i en annen tråd her Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 det dere må gjøre er å gå inn på hjemmesiden til zyxel og laste ned nyeste firmware til modemet for så å lege det inn i modemet via der man åpner porter. fungerte for meg fant tipset i en annen tråd her Gidder du å linke til det? Klarte ikke å finne firmwaren til akkuratt det modemet Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 updatefil for multimodem inne i modemet går du inn på maintenance og velger tools. og hele prosesen tar ca 2 min fra man trykker på upload. modemet restarter seg under prosessen Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 får prøve det ut når jeg kommer hjem igjen på søndag Takk for linken Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 updatefil for multimodem inne i modemet går du inn på maintenance og velger tools. og hele prosesen tar ca 2 min fra man trykker på upload. modemet restarter seg under prosessen Sweet, funka! Takker så mye Lenke til kommentar
thesthammer Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Jeg sliter med akkurat samme problem!! :/ men jeg kommer meg ikke inn på routeren? trodde det bare var å skrive inn 192.168.1.1 ??? har det zyxel multi greia.. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Jeg sliter med akkurat samme problem!! :/ men jeg kommer meg ikke inn på routeren? trodde det bare var å skrive inn 192.168.1.1 ??? har det zyxel multi greia.. nei du skal inn på 10.0.0.138 Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Hvilket passord er det snakk om? Har prøvd både wpa passordet og det passordet man får fra telenor Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Prøv "admin" på både brukernavn og passord, pleier å funke. Evt, så kan de levne begge blank. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hvilket passord er det snakk om? Har prøvd både wpa passordet og det passordet man får fra telenor du skal bruke admin og blankt passord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå