kimhey Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Sorry om dette er i feil forum, men dette var nærmest det jeg har av problem. Når oppgavelinjen forsvinner (spiller CS) henger det igjen en tynn stripe over hele skjermen akkurat der øverste del av oppgavelinjen pleier å være. Hvordan blir jeg kvitt denne? Håper på forslag... Lenke til kommentar
kimhey Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Anyone? ethvert forslag mottas med takk.....! Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Nye skjermkort-drivere? Lenke til kommentar
kimhey Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Ja egentlig..... laptopen er splitter ny. Etter at alt var installert, så var stripen synlig. Når jeg trykker F2 under oppstart, kommer jeg inn i BIOS. Der er stripen åsså synlig. "stripen" er som nevnt tidligere en tynn stripe over hele skjermens bredde, akkurat der oppgavelinjens overkant ville vært om den ble vist. småfrustrert...... Lenke til kommentar
Quasam Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Doh. defekt skjerm. Hvis stripa er i bios og i windows så er det fysisk feil på lcd panelet. Det der er en DOA (dead on arrival) feil. du har krav på ny pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå