Gulliksen Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Hello. Pcen kan dere se i signaturen . Men jeg leste på overklokking.no var det vel at det gikk fint ann å overklokke denne prosessoren uten no serlig ekstra kjøling. jeg rota fram no greier og var klar til å overklokke. Meeen når jeg går inn i soft menu III så kan jeg bare stille på de standard setingsa. og hvis jeg bytter på de så blir ikke hastigheten bytta, det står bare det... hvis dere skjønner . Jeg har lite peiling med overklokking men vil gjerne lære mer, hørt noe om flashing, bios oppgradering er det noe jeg må tenke på ? leste at jeg må sette på "user define" men jeg kan ikke bytte på det selvom menyen er der :-? Så jeg sitter vel litt fast kan du si, hvis det er noen som har God erfaring med dette så sleng inn en post. Men please kun seriøst =) På forhånd Takk Gulliksen Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 Må legge til at dette er en pc som jeg bruker nå men om den skulle gå i stykker mens jeg fikler med overklokking så gjør ikke det noe.. Håper på svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå