Maxtrix Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Hei ! Jeg prøver å instalere XP på Eee1008HA fra minnepenn. Jeg får startet XP instaleringen, men når jeg skal velge hvor jeg skal instalere Xp, får jeg kun opp minnepennen som alternativ. Men jeg finner HD'en i BIOS, så den funker. Når jeg setter 1st Drive ( i Hard Disk Drivers ) = Hardisken. Så finner jeg ikke USB'en i Boot Device Priority. Når jeg setter 1st Drive = USB, så finner jeg ikke hardisken i Boot Device Prioity . Ville vært kjempe fint om noen viste om noe som ville få dette til å funke! Savner XP på pcen! Tusen takk Endret 23. september 2009 av Maxtrix Lenke til kommentar
greenman Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Et alternativ kan være å lage en ny partsjon i eeebuntu (gparted). Da vil xp i teorien finne den. Deretter instalere xp på denne nye partisjonen. Så kan du bare slette den partisjonen med eeebuntu på ettterpå. Med mindre du vil hadde begge 2 (dualboot) =D Håper dette hjelper Lenke til kommentar
Maxtrix Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Takk for svar. Gparted kan vel bare brukes om jeg brenner det ut på cd? Det som er, er at jeg ikke har cd-rom på pcen. Derfor jeg må instalere XP via USB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå