Knopfix Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hei Jeg har testet ut Win7 og vil installere XP på partisjonen som Win7 tidligere brukte. Når jeg skal installere XP på partisjonen får jeg feilmelding om at denne partisjonen ikke er kompatibel med XP men trenger noen filer skrevet ned på disken. Hvordan løser jeg dette ? Takk Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Bør gå å slette partisjonen og lage ny? Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Jeg kan slette den og opprette ny med samme størrelse men ikke opprette ny med annen størrelse. Samme feilmelding selv om jeg gjør dette. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Hei Skal prøve denne oppskriften : Gparted Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Hei Skal prøve denne oppskriften : Gparted Dette gjorde susen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå