Kenichi-san Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Kom over en nettside som heter Animewild. Spørsmål! - Noen som har noen erfaringer fra denne siden? Ser at ikke alle produktene har fullt med detaljer, kan jeg forvente japansk tale m/ engelsk tekst på det meste? En god del av DVD`en står med bare "Subtitles: English (On/Off), men det står ikke dialog? hva kan jeg forvente her? De fleste (alle) står som Region 1, kan disse spilles av på PS2/3? Eller må jeg bruke en egen regionfri DVD spiller? Nå vet jeg ikke om nettsiden sender til Norge engang, men det finner jeg vel ut når jeg evt bestiller Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 sone1=US darou? da kan du nok glemme japansk tale. funker i ps2, ikke ps3. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 woa... noob side!=P og den har bare dvd, har ikke BDer engang. det er nok mye billigere å bare kjøpe fra amazon, jbox, yesasia, ebay, playasia eller.. basiclly alt annet av høytrafikk nettbutikker. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Sjekket nettopp jbox og yesasia.. ingen av seriene de selger (som jeg er ute etter) har engelsk tekst jo kun tale (japansk).. da forstår ikke jeg mye Noen flere som har tips? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 last ned srt eller ass filer da? (eller fansubs..=P) Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Poenget er at jeg skal begynne å kjøpe anime serier siden jeg interesserer meg så mye for anime, tenkte jeg kanskje det var på tide å begynne støtte det å =P også er det greit å ha det på DVD. edit:! Hva med Animenation ? Fortsatt Sone 1 plater (siste problemet), men har både japansk tale og engelsk dub + engelsk tekst de har også bly-ray! trur jeg tester den engang jeg Endret 24. september 2009 av Kenichi-san Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 last ned srt eller ass filer da? (eller fansubs..=P) >Jaa Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Nettopp lagt inn bestilling på Fullmetal Alchemist (alle 51 episodene + filmen), Full Metal Panic! serien (TSR + Fumofu å) og Black Lagoon veldig spent nå Lenke til kommentar
Kaiz3r Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Nettopp lagt inn bestilling på Fullmetal Alchemist (alle 51 episodene + filmen), Full Metal Panic! serien (TSR + Fumofu å) og Black Lagoon veldig spent nå I approve of this list! Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 ikke jeg!=O skam deg kenichi-san! hvorfor kjøper det du det av alle ting? støtt heller *bra* animeer som ikke mange kjøper!:O det går jo ann å kjøpe dvd/bd, så legge inn en sub? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Relax boyo, etterhvert som penger ruller inn, skal jeg kjøpe alt jeg har sett/ser =P Men hva mener du er *bra* animeer du da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Gundam 00/Seed/Destiny/0079/ZZ (episk super robot serie som har gått i forskjellige versjoner fra 1979 frem til nå) Tytania (space opera serie om klaner som slåss om influens i verdensrommet. Veldig mye politikk og lureri og fancy klær og store romkrigscener) Heavy Metal L-Gaim (80-talls serie om noen unger som finner en super robot og tar den med seg, og etterhvert lærer å bruke den) Vampire Knight Guilty (om en skole der halvparten av elevene/lærerne er vampyrer og lever side om side med hverandre) Noen spytter etter Gundam fordi etter at Bandai tok over begynte de å pumpe ut byggesett og leker i stor stil for å tjene mest mulig penger på populariteten. Endret 28. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 det er ikke grunnen for at gundam har haters=P gunpla er epic! folk liker ikke mecha in general fordi de tror.. eh idk=P de tror det er sånn som transformers filmen antar jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå