asad Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Dette er antageligvis et dumt spørsmål, men jeg spør likevel...har en xbox arcade, fikk lyst til å prøve Lost and damned, men kom på at arcade versionen ikke har harddisk.. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Spørsmålet er...? Lenke til kommentar
asad Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 det som står som tittel basically, trenger man hd for å spille expansions pakkene til gta... Lenke til kommentar
Atald Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jo, selvsagt trenger man noe å lagre den nedlastbare episoden på, som regel en harddisk. Hvor stort minnekort har du? Mener å huske at de er svært små på X360. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg har også arcade tror jeg Jeg laster ned masse demoer. Eller det meste jeg kan ha er vel ca 4-5 demoer, men tror ikke det er noe harddisk på den. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Noe har du i alle fall å lagre de på. Hvor tror du ellers de oppbevares? Lenke til kommentar
Laskelurs Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 episodene kommer på en egen disc samme dag som gay tony kommer ut så du trenger ikke harddisk. skal du laste ned episodene fra live trenger du det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå