Gjest happyeverafter(ikkepålogga) Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg var så dum at jeg la til en som jeg synes er utrolig kjekk, og som jeg i tillegg har fått litt følelser for til som venn på facebook. Jeg har ikke sett han siden mai i år. Jeg har kun snakka med han i 2 sekunder! Og hver gang vi møtes er på idrettarangemanger, hvor det ca er 50 stk hver gang. Vi går på hvert vårt lag og vi spiller alltid mot hverandre. Og hver gang vi skal spille blir jeg alltdi skikkelig nervøs, og nå kommer jeg til å bli enda mer nervøs pga at jeg la han til som venn på face, jeg kkjenner han jo ikke engang.. jeg kan jo ikke bare slette han sånn plutselig heller... Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 For det første, ro deg ned! For det andre kan profilen hans hjelpe deg til å finne ut om du egentlig liker ham eller ikke. Kanskje noen måneders lesing på profilen hans får deg til å skifte mening. Så dette er egentlig ganske lurt. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Du overreagerer.. Ro deg helt ned, pust rolig, og se på saken en gang til. Du la han til facebook, og han aksepterte, noe som (som regel) betyr at han vet hvem du er. Og uansett er ikke dette noe annet enn positivt. Han vet hvem du er, og du kan sjekke profilen hans når du har lyst til det. Ja, du kan til og med begynne å snakke med han på facebook, etter som din store nervøsitet mest sansynlig kommer til å gjøre at du ikke snakker så mye med han når dere møtes. Du har ikke et problem her, men kun en gylden mulighet til å bli bedre kjent med han. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Mange på facebook legger til folk over en lav sko, uansett om de kjenner dem veldig godt eller bare har truffet dem for lenge siden. Han kommer nok ikke til å legge noe mer i det enn at du legger til de du kjenner igjen (med mindre din bror og han er de eneste vennene dine). Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 hehe, ta det med ro:) Lenke til kommentar
karlh1802 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Det høres nesten ut som du, trådstarter, idylliserer ham du la til, uten å egentlig vite om du har noen god grunn til det. Det er nok typisk å idyllisere den man er forelska i, tenk på om du kan finne noen dårlige egenskaper ved ham også, slik at du får et mer realistisk bilde. Du må huske på at det lille du har sett så langt sannsynligvis bare er det positive. Klarer du ikke å roe forelskelsen, kan du jo lese litt om ham på Facebook, eller spørre hva andre veit om ham. Husk å ikke ignorere negative ting, selv om det er vanskelig ikke bare se det positive under en forelskelse. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Det høres nesten ut som du, trådstarter, idylliserer ham du la til, uten å egentlig vite om du har noen god grunn til det. Det er nok typisk å idyllisere den man er forelska i, tenk på om du kan finne noen dårlige egenskaper ved ham også, slik at du får et mer realistisk bilde. Du må huske på at det lille du har sett så langt sannsynligvis bare er det positive. Klarer du ikke å roe forelskelsen, kan du jo lese litt om ham på Facebook, eller spørre hva andre veit om ham. Husk å ikke ignorere negative ting, selv om det er vanskelig ikke bare se det positive under en forelskelse. Takk folkens, men er fortsatt nervøs, det høres ikke flaut ut, men det er i grunnen det... Jeg er ikke forelska men sinnsykt betatt ! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå