Shonah Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Heisan. Tester ut Windows 7 og liker det. Men....jeg får ikke til å fjerne passord innlogging. Jeg har gjennomført denne og fått bort passord, men ikke det lille ikonet man må trykke på for å komme inn i Windows. Altså hvordan få vekk både passord og det lille bildet man må trykke på for å komme rett inn? Mvh. Shonah Endret 23. september 2009 av Shonah Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Dette tror jeg blir løsningen: http://on10.net/blogs/sarahintampa/Tip-Aut...7-User-Account/ Merk at det kan hende du må ha passord på maskinen, sett da et enkelt 123 eller lignende Lenke til kommentar
Shonah Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Dette tror jeg blir løsningen: http://on10.net/blogs/sarahintampa/Tip-Aut...7-User-Account/ Merk at det kan hende du må ha passord på maskinen, sett da et enkelt 123 eller lignende Takk for innspill! Jeg forklarte meg sikkert litt rart ...kan skyldes to timer med feiling her nå :-) Jeg har gjort det som står i den guiden og forsåvidt fått det til...men fortsatt kommer jeg ikke rett inn. Jeg må nelig trykke på det j*/+la lille ikonet for å komme inn. Jeg har tenkt å teste noe som heter instant boot (ASROCK) på maskinen min, og det funker ike uten at jeg kommer rett inn. Shonah Lenke til kommentar
myhken Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Trikset er vel bare å ikke ha noe passord på kontoen din. Jeg laget aldri noe passord under installasjonen, og kommer derfor rett inn når jeg starter pcen. Har jo ikke testet hva som skjer om du først skriver inn et passord, og så fjerner det etterpå....men regner med at du har prøvd det? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Bare fjern passordet, så kommer du rett inn. Lenke til kommentar
malcite Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Bare fjern passordet, så kommer du rett inn. Det fjerner ikke knappen. Husker at under Xp så var det en liten sak man lastet ned fra Microsoft som fjernet det. Vet ikke om det er noe lignende for Win7 da. Lenke til kommentar
Shonah Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Alle: takker for svar. Konklusjonen virker dessverre å være reinstallasjon...eller? Som sakt så har ingen av de guidene jeg har prøvd fjernet knappen. Kjempe glad viss noen har en løsning. Shonah Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Bare fjern passordet, så kommer du rett inn. Det fjerner ikke knappen. Husker at under Xp så var det en liten sak man lastet ned fra Microsoft som fjernet det. Vet ikke om det er noe lignende for Win7 da. Jupp. gjorde det her Lenke til kommentar
Shonah Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Hei hei....jeg fant det ut. Av en eller annen grunn var det opprettet tre brukere Guest Homegroup user MinBruker\homegroup Slettet Homegroup user og endret minbruker til Administrator Fjernet haken foran “Users must enter a user name and password to use this computer” Trykket Apply og la til passord som jeg bekreftet. Log av og på og vips...rett inn gitt :-) Jeg må sjekke litt meg ut av hva som egentlig har skjedd under installasjon og hva som skjer når brukere blir fjernet. Men, netverksforbindelse til to XP maskiner funka fortsatt... Shonah Endret 24. september 2009 av Shonah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå