Querke Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Fikk blåskjerm, restarta dataen, nå får jeg ikke lyd i høytalerne som bruker en av disse grønne ledningene. Tror det har noe med drivere å gjøre, men finner ikke CD'en min. Prøvde å laste ned drivere til lydkortet mitt, men dette skjedde (se vedlegg) Har et lydkort som heter: Creative X-Fi Xtremegamer og kjører windows vista home premium. Endret 23. september 2009 av Querke Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Har du link til der du lastet ned driveren fra? Lenke til kommentar
Querke Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 (endret) fra support.creative.com eller noe (creatives offisielle sider) EDIT: her lasta jeg den ned i fra Endret 23. september 2009 av Querke Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 fra support.creative.com eller noe (creatives offisielle sider)EDIT: her lasta jeg den ned i fra 32-bit eller 64-bit? SP1 eller SP2? Lenke til kommentar
Querke Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 32 sp1 Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Prøv å ta lydkortet ut av pci slotten, og sett den inn igjen, eller prøv en annen pci slott. Hvis det ikke hjelper, så post et bilde av Creative SB X-FI driveren i Enhetsbehandling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå