turbonissen Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hei Søndag 25 mai lander jeg på Torp, etter en tur med ryanair. Jeg skal da reise videre til trondheim med tog. Jeg lander 13.10, og toget går kl 13.41. Mitt spørsmål er da, rekker jeg toget? Vi reiser med kun håndbagasje og slipper å vente å innsjekket bagasje. Bård Lenke til kommentar
kerti Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hei Søndag 25 mai lander jeg på Torp, etter en tur med ryanair. Jeg skal da reise videre til trondheim med tog. Jeg lander 13.10, og toget går kl 13.41. Mitt spørsmål er da, rekker jeg toget? Vi reiser med kun håndbagasje og slipper å vente å innsjekket bagasje. Bård Det skal nok ikke være noe problem Er ikke langt til togstasjonen, og det går shuttlebuss Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 personlig ville jeg lagt inn litt bedre buffer enn det dere har gjort for å være på den sikre siden. Lenke til kommentar
turbonissen Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Vi har bestemt oss for å kutte ut toget og heller hoppe på et fly direkte til Værnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå