mushi Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Bruker: mushi Brennvidde: 50mm Deltakernivå: pingle Utstyr: Canon 400D og Canon EF 50mm f/1.4 USM Tilleggsutfordring: Ingen bilder av katter eller hunder. Dette blir vanskelig. EDIT: Trodde jeg hadde ett annet hus. Lese er luksus Endret 11. oktober 2009 av mushi Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 f/1.4 1/320 ISO 100 "Lys" Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hadde kanskje gjort seg med en tettere crop. Føler motivet kan bli litt kjedelig dessverre. Ellers er det en kreativ bruk av lys, og fin dybdeskarphet. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Takk for kritikk! Synes det er utrolig vanskelig å finne noe å ta bilde av, virker som det kommer så naturlig for alle andre her inne. Idag sto jeg opp og så at den beige lampen i hjørnet fikk ett rosa skjær av morgensola. Lampen er skjeiv, ikke bildet. "Lys 2" f/1.4 1/160 ISO 100 Endret 2. oktober 2009 av mushi Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ser ut som om du har tatt dem fra øyehøyde begge to, hva med å prøve nye vinkler? Legg kameraet helt opptil lampen i bildet fra i går og la mønsteret fylle hele bildet - gjerne "mer parallelt" (da kan du få et område med fokus og et mønster som forsvinnet inn i "uendeligheten") eller vinkelrett på for et mer stramt mønster. Nærmere, nye vinkler, rare fokusområder... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Takk for tips. Bildet fra igår er en taklampe. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Synes det er utrolig vanskelig å finne noe å ta bilde av, virker som det kommer så naturlig for alle andre her inne. Det gjør det nok ikke. Det er et slit, men noen ganger bare ligger motivet og spreller foran beina på deg, eller spretter ut av skapet. Man må rett og slett bevege litt på seg, og holde øynene åpne. Jeg synes forøvrig fargefeltene på veggen på siste bildet var stilige. Avtakende lys oppover mot strukturen i tapetet. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Dagens bilde. "Mønster" f/4.5 1/250 ISO 100 Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Se der ja! Liker hvordan bare noen deler er i fokus, det gjør at jeg leter litt rundt i bildet. Lurer på hva det er bilde av? Glass av noe slag? Syns jeg ser litt støv der... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Det er en vase. Hadde grusomt vær idag, men sola tittet frem og har alltid vært fascinert av den vasen. Skulle ha vasket den, når jeg kom på det hadde sola blitt borte igjen. Endret 3. oktober 2009 av mushi Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Whoah! Det var mønsteret sitt, ja! Glimrende! Likte også hvordan gitteret glir ut av fokus i 1. oktober.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Lagde muffins idag! Skulle hatt litt større blender, men nå er det for seint, ingen fler muffins "Lyset" f/1.4 1/10 ISO 100 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Synes blenderen var som den skulle på det siste bildet, jeg. Kanskje jeg bare er rar. Likte stemningen i det, at den bare stod der og lyste for seg selv. Stakkars muffinsen *spise* Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Muffinsen så ensom ut. Den kan godt få selskap hos resten av maten i magen min (A). Fine farger, komposisjon og blender. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Synes blenderen var som den skulle på det siste bildet, jeg. Kanskje jeg bare er rar.Da er vi to om det. Heftig speiling av flammen. Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Godt å høre at det er flere som sliter litt med å finne motiver innimellom. Synes du har fin stigning her. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hva er muffins for no' a', Solan? Muffins? Nei .. det er muffins, det. Fin bakgrunn og forgrunn - liker det! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Takk for fine kommentarer! Ble faktisk veldig fornøyd med bildet selv, hvis det er lov Tenkte å printe det ut og gi til fattern i bursdagsgave, han maser alltid om at han ikke får kake. ^^ Får håpe fremgangen min stiger like bra ut mnd, skal prøve å få tatt ett bilde hver dag, blir nok proff i slutten av mnd :!: Endret 4. oktober 2009 av mushi Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ntåå, dakar muffinen står der og skinner for seg selv... Liker progresjonen din! Hadde nok midtstilt motivet selv, det gjør ingenting med litt midtstilling innimellom. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg var veldig usikker på om jeg skulle legge ut dette bildet idag, eller bare hoppe over dag fem. Men etter litt oppmuntring fra min bedre halvdel ble det vist bilde idag også. "Rot" f/5.6 1 sek ISO 100 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå