Revlis Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Har en maskin med vista. Hdmi er tilkoblet tv og vga er tilkoblet projektor. Disse skal vise samme bilde. Etter oppdatering av NVIDIA 6000 drivere ble skrivebordet utvidet til 2 skjermer, men vga fungerer ikke. Det som vises på hdmi utg er skjerm 2, dvs den som ikke har startlinja. Høyreklikker jeg og velger egenskaper for skjerm eller nvidia control center åpner disse seg i skjerm 1 ( som jeg ikke kan se) Finnes det en hurtigtast som flytter prog til den andre skjermen? eller har du noen gode ideer til meg? Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Hvis du åpner Egenskaper: hold inne Alt, og trykk space, slipp og trykk Enter, trykk en pil tast, da er det bare å dra vinduet over til skjerm 2 med musa! Hvis du åpner Nvidia kontrollpanel: hold inne Alt, og trykk space, slipp og trykk 1 gang hurtig på pil ned, trykk Enter, trykk en pil tast og dra! Dette i xp, vet ikke om det blir likt i et annet os! Endret 23. september 2009 av ask99 Lenke til kommentar
Revlis Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Hvis du åpner Egenskaper: hold inne Alt, og trykk space, slipp og trykk Enter, trykk en pil tast, da er det bare å dra vinduet over til skjerm 2 med musa! Hvis du åpner Nvidia kontrollpanel: hold inne Alt, og trykk space, slipp og trykk 1 gang hurtig på pil ned, trykk Enter, trykk en pil tast og dra! Dette i xp, vet ikke om det blir likt i et annet os! Takker, det fungerte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå