Cath92 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Heisann! Jeg holder på å spille Oblivion IV nå, og jeg hadde akkurat kommet meg inn der hvor man skal drepe 4 "Undead Blade" for å slippe løs sjelene dems. Ved en missforståelse fikk jeg drept den første "Undead Bladen" OG sjelen som skulle gå til det rommet med en spell som de 4 sjelene skal fjerne for meg. Jeg trodde nemlig den var ond, og drepte den med en kode. Etterpå befridde jeg de 3 siste sine sjeler og fikk bedskjed om å gå til rommet med spellen på. Problemet er nå, at det kun var 3 av de 4 sjelene som satt der inne. Jeg har prøvd alt mulig rart for å få vekk "spellen", blant annet brukt en kode til å kalle til meg den manglende sjelens oprinnelige kropp, altså "Undead Blade". Så prøvde jeg å drepe den på nytt, da kom sjelen ut og gikk og satte seg, men ingenting skjedde. De brøt ikke spellen for meg da heller. Etter dette prøvde jeg blant annet å tilkalle alle sammen på nytt. Gå ut on inn dørene. Loade på nytt. Hoppe over questen med "completequest MQ09#". Jeg har prøvd det meste, og jeg har ikke savet noen spill som er før jeg har drept noen av "Undead Blade" -ene. Det første savede spillet jeg har som er før noen av dem er drept er på Quest nummer MQ06, og den kommer leeenge før nummer 9, som jeg er på, så jeg vil gjerne unngå å gjøre alt på nytt. Noen som har opplevd det samme, eller har forslag til løsninger på dette? Hadde vært supert! ^-^ Lenke til kommentar
Spelaren Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Det skal være en konsollkode-entry du kan skrive inn for å "fullføre" denne questen eg antar er den i Sancre Tor? Eg regner med at gjengen på forumet til spelet er snare med å svare hvilken kode som må skrives. www.bethsoft.com/bgsforums og ned på oblivion-seksjonen. edit: frå UESP (fanside/wiki) "On the PC, it is possible to use the console to advance through the quest by entering setstage MQ09 stage. Where stage is the number of the stage you wish to complete. It is not possible to un-complete (i.e. go back) quest stages. See SetStage for more information." hentet frå nederst på denne sida: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Blood_of_the_Divines Endret 23. september 2009 av hjelpehjelp Lenke til kommentar
Cath92 Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Det skal være en konsollkode-entry du kan skrive inn for å "fullføre" denne questen eg antar er den i Sancre Tor? Eg regner med at gjengen på forumet til spelet er snare med å svare hvilken kode som må skrives. www.bethsoft.com/bgsforums og ned på oblivion-seksjonen. edit: frå UESP (fanside/wiki) "On the PC, it is possible to use the console to advance through the quest by entering setstage MQ09 stage. Where stage is the number of the stage you wish to complete. It is not possible to un-complete (i.e. go back) quest stages. See SetStage for more information." hentet frå nederst på denne sida: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Blood_of_the_Divines Tusen hjertelig takk for at du tok deg tid til å svare! Jeg bestemte meg for å bare gjøre masse på nytt igjen til jeg kom fram til den questen på nytt, så nå er problemet løst på den lange, kjedelige måten. Hehe ^-^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå