Tomano Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hei jeg skal på ferie til polen om noen uker og da vurderte jeg og kjøpe Nintendo wii der. Vil dette være billigere en å kjope det i norge? Og isåfall hvor mye billigere? takker for svar Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Nå må du snart bestemme deg, skal du ha Wii eller ps3? Eller kanskje begge? Lenke til kommentar
Tomano Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Nå må du snart bestemme deg, skal du ha Wii eller ps3? Eller kanskje begge? Kanskje begge:P Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Var i alle fall ikke billigere for en PSP når jeg var det for et år siden. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det er ikke mye billigere. Og du mister 5 års reklamasjonsrett. Lenke til kommentar
stc887 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hadde aldri kjøpt elektronikk i utlandet som har sjangse for å ryke som f.eks PS3,Wii,mobil,kamera osv. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hvis du skal kjøpe utenlandsk PS3, så ville jeg ihvertfall gått for Amerikansk. Pga. amerikanske DVD- og Bluray-film soner. Ellers ville jeg kjøpt i Norge, og vært sikret reklamasjonsrett o.l. Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Det er svært få Blu-ray filmer som kommer med soneinndeling. De fleste nettbutikker nå til dags vil til og med fortelle deg om den aktuelle filmen er sonefri til tross for en sone inndeling. Her har du en liste over hvilke Blu-ray filmer som er sonefri og ikke. Og den observante leser vil også se at en del studio, som Warner og Universal, konsekvent går inn for at deres filmer skal være sone fri. DVD fimler er det litt verre med, men du har vel en sonefri DVD spiller fra før av kanskje? Da vil jo PS3en bli nytteløs som DVD avspiller. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Elektronikk generelt er ikke billigere i Polen enn i Norge, hvis ikke dyrere. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Er vel noen steder det er billigere? Tror det er forskjellig fra by til by, mener å huske at elektronikk generelt er dyrere sør i Polen enn i de mer nordlige områdene. Var i en butikk et stykke vest for byen Poznan der jeg fant noen ganske gode tilbud. Var hvertfall artig å se i butikkene der, større og bedre utvalg enn i Norge. Ønsker deg god tur, om du ikke allerede har dratt, Polen er et flott land Endret 29. september 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå