Pysj Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Norges nest billigste mobil er faktisk ikke så verst! Les mer Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Fyllemobil når man ikke tørr og ta med seg Hero'en sin.. :!: Endret 23. september 2009 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Krangling/personangrep er fjernet fra tråden. Dette innlegget skal ikke kommenteres; rekasjoner tas på PM. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 260 kroner.. Helt utrolig.. Man kan få en mobiltelefon til samme pris som en peppes pizza og cola omtrent.. Det syntes jeg er imponerende.. Lenke til kommentar
Magnolian Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Bytte mobil når du drar på fylla er ingen dum ide nei Eller når du drar på festivaler om sommeren, passer perfekt med slike telefoner da Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Det jeg vanligvis savner på billigtelefoner er mulighet for å ta backup av telefonboka via en PC (evt. også å overføre motsatt vei eller synkronisere) - det er den eneste "avanserte" funksjonen jeg er bortimot avhengig av. ...det er alltid like kjipt å miste alle telefonnumrene man har, selv om jeg ser at mange bruker facebook-grupper for å samle dem inn igjen. Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 260 kr for en mobiltelefon? Synes dette stinker av kostnadseksternalisering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg