Tomano Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hei jeg skal på ferie til Polen om noen uker og vurderte om det ville være noe billigere å kjøpe en wii i polen? Fint om noen sier hvor mye den ca ville koste... Lenke til kommentar
Tomano Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Hei jeg skal på ferie til Polen om noen uker og vurderte om det ville være noe billigere å kjøpe en wii i polen?Fint om noen sier hvor mye den ca ville koste... Vurderer og kjøpe ps3 i polen og Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Elektronikk i Polen er ikke noe særlig billigere enn her i Norge. Du sparer dog sikkert noen hundrelapper. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 tviler på at det er så mye billigere... Og kjipt hvis dn skulle gå i stykker.. VIlle kjøpt i Norge.. Selv i Malaysia var ikke maskinene noe billige.. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Wii Points er nok ikke så spesielt billige i Polen dem heller, ville jeg tro. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Det er ikke mye billigere. Og du mister 5 års reklamasjonsrett. Så du bør kjøpe den i Norge Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Dog, du taper ingeting bortsett fra garantien Lenke til kommentar
Kris Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Og reklamasjonsretten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå