begilsson Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Sitter nå klar til å trykke på kjøpknappen til Komplett Gamer Premium i35, er bare litt usikker på hvilket kabinett som er best å velge blant dem man kan velge mellom. Det ligger an til å bli det som allerede er i standardkonfigurasjonen, Cooler Master HAF 932, men jeg er helt blank når det kommer til kabinett så aner ikke om det er et lurt valg. Det jeg egentlig er mest usikker på er om det er noe poeng for meg å kjøpe big tower da eg neppe kommer til å utnytte plassen. Er det noen ulemper ved å ha et halvfullt kabinett? Setter stor pris på noen kjappe innspill da bestillingen nok blir sendt inn i løpet av kvelden. Edit: mens vi er i gang har jeg et kjapt spørsmål om ram også. hvilke av 4 gb-brikkene i oppsettet er det beste valget(om det er noen forskjell på de)? Og dersom jeg vil oppgradere til 8gb, er det da bare å kjøpe 4gb utenom og installere det? Endret 23. september 2009 av begilsson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå