xypher606 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hei.Skal i natt (jobber natt) fylle bensin på bilen for første gang. Men åssen gjør jeg dette? Vet at i USA så har de idiotmekanismer i håndtaket som automatisk kutter bensinflyten når tanken er full. Er det sånn i Norge også? Har fyllt drivstoff en gang før, og da presterte jeg å sprute diesel ut av hullet og på siden av bilen og bakken. Har fint lite lyst å gjøre dette igjen. Pass på å stikk munningen så langt inn i bilen du klarer. Jeg hadde den litt for langt ut en gang - og sprutet bensin overalt. Ikke så gøy Etter det har jeg tatt den så langt inn som mulig. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg pleier å bruke hold funksjonene, men står på siden og passer på. Bruker hold funksjonen for å slippe å bøye meg og fordi det faktisk er kjedelig å holde.. På diesel biler pleier den å slå ut litt for tidlig, så må etter fylle litt. Men det går greit! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Da kan du bruke begge hendene til f.eks å tenne en røyk... Jepp. Alternativt kan du tenne deg et bål eller øve på flammesluking. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Da kan du bruke begge hendene til f.eks å tenne en røyk... Jepp. Alternativt kan du tenne deg et bål eller øve på flammesluking. Har mine tvil på at han var seriøs. Lenke til kommentar
Mez Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Da kan du bruke begge hendene til f.eks å tenne en røyk... Jepp. Alternativt kan du tenne deg et bål eller øve på flammesluking. Har mine tvil på at han var seriøs. Jeg var nok ikke seriøst nei, var skrevet kun for moro skyld. Noen reagerte på det, og det er jo bra. Å tenne seg en røyk mens man fyller bensin er ikke lurt, og heller ikke lov. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg har aldri enda funnet en pumpe som har det, eller jeg vet ikke hva jeg skal se etter egentlig. Hvordan ser de egentlig ut, og hvordan bruker man dem? Nei, har lagt merke til at det er langt mellom dem, men heldigvis har stasjonen jeg fyller oftest på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå