Thomaes Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg satte for en tid siden ut en annonse på en bryllupsring på eBay til 1000 pund. Jeg har nå fått bekreftelse på at noen har kjøpt denne ringen. Grunnen til at jeg er småskeptisk er fordi denne personen vil ha meg til å sende ringen til Nigeria. Paypal har sagt at de etterforsker ting og sånnt, men anbefaller meg å sende ringen likevel Hva anbefaller dere meg å gjøre? Har aldri solgt noe på eBay før. Lenke til kommentar
War Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 http://www.ksl.com/?nid=148&sid=7444312 ??? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Eg vedder en bryllups ring på at det er svindel. Lenke til kommentar
War Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 --------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar
livingman Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 eg ville ikke sendt ringen før eg hadde pengen fysisk i hånden Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 hohoho ... det er lureri garantert, du kan jo få han til å sende pengene 1, det er jo akkurat det samme han prøver seg på. Om du ikke forsto det, IKKE SEND RINGEN! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Med en gang det blir nevnt Nigeria, styrer jeg unna. Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 OK, men det er det at Paypal anbefaller meg å sende ringen selv om de gransker om han virkelig har sendt pengene til min paypal-konto...? Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Disse epostene fra ebay og paypal ser ikke så offisielle som jeg vil at de skal se ut. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Ja, du blir scammet. Kjøpe en ring på nille og send den i stedet. :D Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 OK, jeg kommer til å bli scamma om jeg sender ringen. Det står i eposten at jeg skal sende til [email protected]. Vel, her står det svart på hvitt: Klikk her Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Haha at du i det hele tatt lurer Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Sukk, jeg som trodde jeg fikk solgt den Har sendt en epost til eBay. Tror jeg bare skal ignorere folk fra Nigeria nå. Veldig gjennomført system, med at de sendte en forfalsket paypal-mail og greier. Man veit aldri Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Kjøp en ring på nille og send den i stedet. What he said. Lenke til kommentar
War Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Ja. send noe, betal porto for å sitte igjen med følesen av lol. En fyr sendte en 20kg stein. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Rasisitiske uttrykk fjernet! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Det er jo fantastisk. Jeg synes det begynner å bli nok av disse Nigeriasvindlerne, det dumme er jo at det er så mange enda som går på disse. Får maaange henvendelser på jobb ang. disse spørsmålene støtt og stadig. "Sende en båt til 500 000 norske kroner ned til Nigeria sier du? Kjør på! Virker troverdig? Han kaller seg for Prince Mubashaiawiawai sier du? Han sendte deg bilde av slottet sitt? Ja jøss"... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Be om et bildet av fyren med en ko på hodet og dagens avis i handa som bevis påa t det er en ekte kjøper. Når du får det så kutter du all kontakt Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Be om et bildet av fyren med en ko på hodet og dagens avis i handa som bevis påa t det er en ekte kjøper. Når du får det så kutter du all kontakt En hvafornoe på hodet? Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 "det skjer ikke meg" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå