kthrane Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Da var det broren min som skulle hatt seg en ny laptop. Det er snakk om en prisklasse på 10.000,- og han kan kanskje strekke seg bitte litt lenger. Den skal helst kunne spilles på, ha full-HD skjerm, gjerne blu-ray spiller (ikke det viktigste), HDD 320+ (helst 7200 RPM) og skjerm på 15"--> (18" er heller ikke for stort) Kan godt være det vil bli en del multitasking Asus N90SV Multicom KHLB2 Billigere, men kan denne være bedre?? Andre alternativer?? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Asus maskinen er veldig god =D Ville gått for den av de 2. Lenke til kommentar
kthrane Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 men hvis man konfigurerer multicomen opp til ca. samme pris, hvilken er best da?? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Har konfiguert multicomen til ca samme pris. Multicim har nå raskere CPU: 2.66GHZ (asus 2.1GHz) Skjermen er ca den samme (asus sin større da men..) Asus sin HDD er større og raskere (7200 rpm) multicom sin er på 5400 rpm Multicom har bedre ram (DDR3) men begge har 4 GB Asus har blu-ray. Multicomen kan og få det men da må du legge på 1200kr Asus har bluetooth. Multicomen kan og få det til 186kr Om du bestiller multicom uten Vista, sparer du 865,- Håper dette hjap litt Edit: Glemte skjermkortene. Vet ikke noe særlig om disse. Men det finnes helt sikkert en side som sammenligner disse. Endret 23. september 2009 av Bibow Lenke til kommentar
kthrane Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Når du har konfigurert multicomen, hvilken av de to mener du da er best. Det koster ikke veldig mye å endre harddisken på multicomen til 7200 så du kan godt ta det med i beregningen. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 tror jeg fortsatt ville gått for asusen. pga jeg TROR skjermkortet er litt bedre. og siden du skal ha en spill pc, er det bedre med større skjer syns jeg. og jeg bare generelt liker asus sine produkter ;p lykke til med kjøpet uansett. begge er veldig gode pcer Lenke til kommentar
kthrane Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Da blir en stor og vakker asus bestilt i morgen tusen, tusen takk for hjelpen!! Lenke til kommentar
greenman Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 bare hyggelig, håper du blir fornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå