Pft Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hei! Jeg får ikke åpnet word, power point, excel eller entourage på macen. Jeg har office-pakken 2008, for mac. Jeg får åpnet dokumenter jeg har lagret, men får ikke opp programmet om jeg trykker på "program-knappene". Får bare opp en beskjed som sier Microsoft word avsluttet uventet Klikk på Åpne igjen for å åpne programmet igjen. Klikk på Rapporter for å vise mer detaljert informasjon og sende en rapport til Apple. Hvorfor skjer det/hva kan jeg gjøre med det? Hvis det har noe å si, så har jeg flyttet programmene til en mappe, og lagt den til som en stack. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Det første jeg ville prøvet var å gjenskape Office-ikonene i dock'en. Bare dra de som er der ut, så forsvinner de. Så går du inn i programmappen din og drar dem til dock'en på nytt. Håper det hjelper. Geir Lenke til kommentar
Pft Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Fikk det til Måtte bare slette mappen med kopiene av programmene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå