Swafty Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Inverted Rows 3xF Hvordan tar du dine? Hvor mange "hakk" opp i smith maskinen skal man plassere stanga, og hvor høyt skal benene være? Hvordan skal man ha armene? Palms not facing you? Endret 23. september 2009 av Overdox Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Vanskelig å forklare da, jeg har stangen på 4. hakket eller noe slikt i smith-maskinen, slik at jeg må løfte meg litt opp fra bakken for å nå den om jeg ligger på ryggen under stangen. Kommer jo helt an på hvor lange armer man har. Jeg har håndflatene vekk fra meg, ellers blir det jo nesten en hang-up. Beina har jeg i bakken. Er det tyngre om man har beina oppå noe? Armene er ca. i skulderbredde eller kanskje litt bredere. Er to hakk på stangen som jeg plasserer lillefingrene på. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Blir samme prinsipp som med push-ups, har du beina høgare oppe blir øvelsen tyngre. Å ha kneleddet i 90 grader med føtene på gulvet er lettast, å ha beina heva høgare enn stanga er tyngst, da du vil løfte meir av kroppsvekta. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hmm, det virker logisk ja. Jeg har den ikke i 90 grader da, men strake i bakken, som en vanlig push-up. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå