Jansendansen Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Dette bildet tok jeg i 2 tiden om natten når jeg kjørte opp i pyrineen fra Frankrike mot Andorra. Komentarer! Nikon D90 16-85mm 16mm - ISO 800 30s - F/6,3 Endret 23. september 2009 av Jansendansen Lenke til kommentar
-DMB- Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Dette var stilige saker! Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 godt forsøk, stilig med fjellene og landsbyen som opplyses midt på natta. Men dessverre synes jeg nok kanskje månen ødelegger en del. I stedet for å få behagelig duse skyer pga lang eksponeringstid, får du kun en utbrent flekk - mindre pent. Strømlinjene på høyre hånd gjør heller ikke bildet noe bedre. Lenke til kommentar
Jansendansen Skrevet 25. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Takk for svar! Dette var et av mine første bilder på nattestid. Jeg er ganske fornøyd med det, men kan være enig at månen er litt utbrent. Månen er uansett med på å lage et flott motiv med å opplyse fjellene og dalen. Strømlinjene... Kunne vært fjernet, men ser ikke på de som et så forstyrende element. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Jeg liker godt hvordan det er så mange forskjellige scenarier i bildet! Hvis man ser nøye etter ser man veiene og åkrene, lenger oppe har man noe helt annet, mystiske fjellformasjoner med dis. Jeg ville tatt bort store deler av himmelen, som utgjør sikkert over halvparten av bildet, men bare bidrar med en utbrent måne og kjedelige skyer. Månen hadde gjort seg bra i dette motivet, hadde den bare blitt bedre, mindre dominerende, og mer mystisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå