Jansendansen Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Tok dette bilde en fin kveld i Bergen. Ønsker kommentarer på bilder. Nikon D90 16-85mm 16mm - ISO 320 30sek - F/14 Endret 23. september 2009 av Jansendansen Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Hvorfor 30s? Det gjør bare lysene enda mer gule og dominerende. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Synes ikke det var så gærent. Kanskje noglet dominerende lys noe steder, men synes ikke det gjør så veldig mye. Bra. Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Lysene var noe dominerende, men heller det og full dybdeskarphet enn uklart lengst bakerst og mindre dominerende lys. Men det er jo ikke så mye verre enn å senke highlights litt? Lenke til kommentar
Jansendansen Skrevet 25. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Takk for tilbakemeldinger! Hvorfor 30s... Liker å prøve meg litt frem og syns her at jeg fikk vannoverflaten ganske bra til med 30s. Angående lysene så syns jeg de var passende og gjør mye ut av bildet. Spesielt fornøyd med fargen på himmelen og sjøen. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Steinveggen er i ferd med eller har ellerede blitt utbrent.. tror det gjør seg dårlig hvis du blåser opp bildet og henger det på en vegg. som man gjerne vil gjøre med stemningsfulle bybilder ala dette. Ellers enig i at fargene blir bra, det blir de ofte ved lange eksponeringer som dette. Kanskje du kunne prøvd et panorama? tatt noen bilder til både til venstre og høyre for å dempe dominansen av de få store opplyste byggverkene? Lenke til kommentar
Jansendansen Skrevet 28. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Takk for innspill. Ser for meg at jeg tar meg en tur til byn igjen. Prøve litt mer og kanskje få til et endå bedre bilde! Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 På 30 sekunder kunne du viftet med en mørk pappplate forran objektivet, da hadde du slippet det sterke lyset Men ellers et fint bilde, stemningen er god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå