Gå til innhold

Verdt å legge ekstra penger i psu tilfelle oppgraderinger?

Anbefalte innlegg

som også skrevet i annen post har jeg nå bestilt

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...71-D3D3ABFB82B7

men siden jeg stadig faller for nye fristelser så har jeg nå tenkt en del på senere oppgradering med vannkjøling og litt heavy overclocking.

vil det da lønne seg og legge i 600 kr ekstra for en hx 1000w?

kan jo også hende jeg slår til med crossfire 5870 om jeg ser behove for det :)

billigere å kjøpe en 1000w nå og ha den i 5 år (2 generasjoner innen hardware verdenen) eller mer, enn å bytte 750w med en 1000w etter 1-2 år... :dontgetit:

PS. kan jeg endre bestillingen min hos komplett uten å ringe inn for å få de til å gjøre det? vet jeg kan fjerne 750w fra min nåverende bestilling for så å legge til en ekstra bestilling av en 1000w, men vet ikke hvordan jeg da får 1000w sent med resten og ikke for seg selv :hmm:

På forhond takk for svar!

Kildal

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sendte en mail til komplett og spurte om de kunne endre orderen så jeg får en 1000w isteden.

vet jeg at sjangsen er der for at jeg aldri kommer til å utnytte den, men liker å være på den sikre siden :whistle:

"EDIT"

Tja, fikk svar fra komplett at jeg enten må kanselere hele orderen og sette opp på nytt eller bestille psu-en for seg selv.

Så fjerner heller 750w fra listen å bestiller 1000w fra amentio, ekstra frakt blir borte i prisforskjellen uansett =/

Endret av zips
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...