HDSoftware Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Og dermed får jeg ikke satt på breakpoints i koden med mindre jeg klikker på linjen og trykker F9. Noen som vet hvordan jeg slår dette på igjen? Har sikkert kommet borti en eller annen dustete tastekonbinasjon som lar meg slå av dette. Utrolig at man i det hele tatt kan slå det av.... Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Er ikke helt sikker på hva du mener, men sjekk at Standard og Text Editor er huket av i View->Toolbars. Endret 23. september 2009 av GeirGrusom Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 De er krysset av. Det jeg mener er ganske enkelt det område på venstre side som du kan trykke på for å sette break point. Hos meg så går kildekode "arket" helt ut og har dermed ingen "bar" som anviser breakpoints. Eneste måten jeg får satt dette på er å sette markør på linjen og trykke F9. Da blir linjen rød, men ingen "ball" på venstre side Lenke til kommentar
Bassetassen82 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Gå på Tools -> Options -> Text Editor -> General -> og sett kryss på Indicator margin Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Fantastisk! Takker!!! Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Forbaska irriterende. Nå forsvant den igjen. GOdt jeg vet hvordan jeg får den på, men jeg klarer ikke skjønne hvorfor den bare forsvinne helt plutselig.... Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hmmm indicator margin merker jeg er noe jeg like godt kunne skrudd av... jeg bruker bare F9 for å sette breakpoints allikevel, og jeg har aldri satt et bookmark før. Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Joda, ser den, men det er i mange tilfellerveldig greit å klikke i vestre kolonne for å sette breakpoint. Hender jeg trenge rå sette flere breakpoints samtidig og da er det kjedelig å trykke så mange taster......slapp vettu.... hehe Lenke til kommentar
Bassetassen82 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Joda, ser den, men det er i mange tilfellerveldig greit å klikke i vestre kolonne for å sette breakpoint. Hender jeg trenge rå sette flere breakpoints samtidig og da er det kjedelig å trykke så mange taster......slapp vettu.... hehe I tillegg så er det vel ingen annen måte å få satt en condition eller hit count på et breakpoint, bortsett fra å klikke på "ballen"? Om noen har en hurtigtast på det så kom gjerne med den.. Edit: Skulle stå høyreklikke Endret 25. september 2009 av Bassetassen82 Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 SLAKTE STEIKE!!!! Million takk for tipset!! Den var jeg ikek klar over og dette har jeg virkelig lett etter. Dette er jo fantastiskt!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå