xerxess Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hei, sitter og funderer på om jeg skal gå for Nokia 5800 eller vente på den kommend HTC Tattoo. Er ute etter en god touch mobil med 3g og w-lan og har til slutt rettet blikket mot disse to. Noen mobilkyndige der ute som har noen ideer? Lenke til kommentar
program Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hvorfor ikke HTC Hero? Lenke til kommentar
aldoen Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Skjermen på nokia er ikke så fantastisk.. man må belaste, med trykk. så du kan ikke la fingeren din gli lett over sånn at du liksom trykker på "programmer" eller en eller annet program. Kameraet er ikke noe å skryte av,. HTC har vell en sånn skjerm, hvis ikke jeg vet feil. og har sikkert bedre kamera.. Jeg har nokia 5800 og er stort sett fornøyd. =D Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg sto på vippen mellom Nokia 5800 og Iphone 3G, men jeg endte opp med HTC Hero og er strålene fornøyd Nokiaen er søppel i forhold til Hero i mine øyne. Jeg anbefaler HTC (Hero) Lenke til kommentar
xerxess Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Av finansielle grunner har jeg rett og slett ikke råd til Hero derfor ser jeg etter mobiler i ca 3k-klassen.Ser at 5800 har høyere skjermoppløsning og bruker s60 som jeg kjenner til godt, hvordan vil det være å gå over til Android? Noen andre fordeler og ulemper? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå